G-star outlet store.

Hallo allemaal =)

Mijn vader heeft vandaag een kortingsbon gekregen voor de G-star outlet store. Deze zijn te vinden in Andelst, Amsterdam en Spijkenisse.
Aangezien wij in Arnhem wonen willen wij graag naar de winkel in Andelst. Wie kent deze winkel en is er al eens geweest? Is hij groot en is er veel kleding te krijgen?

Alvast bedankt!

Ik ben een paar jaar terug eens in die in Amsterdam geweest, en er was toen best veel keus! Veel maten per model ook, niet af en toe een losse hier en een losse daar, dat was fijn. Maar geen ervaring met die in Andelst, sorry :’) (ik wist überhaupt niet eens dat er meer dan 1 in heel Nederland was haha)

Oke, haha ja er zijn er drie :stuck_out_tongue:
Alsnog bedankt voor je reactie =)

Upje.

er is niet heel veel kleding ben er laatst nog geweest, vond de vrouwen kleding nogal mannelijk

Ik ben ook in die van Amsterdam geweest, woon zelf ook dichter bij Arnhem , dus wil daar ook graag nog een keer heen. Eerst was er een best oude in Amsterdam, en daar ben ik toen ook geweest, dit was wel oud , maar er waren wel hele mooie kleding. Toen er later een nieuwe in Amsterdam was, ben ik daar ook geweest, die was echt super mooi ! dus ik denk dat die, waar jij heen gaat ook erg mooi is !

Okee =)
Dankjewel voor de reactie, we gaan binnenkort kijken =)

In Medemblik zit er ook één, maar daar is hij best klein.
Het voordeel vind ik dat er veel verschillende broeken zijn, maar wel al op maat liggen. Helaas zit mijn maat er nooit tussen.

Een vriendin van me koopt daar van alles, maar ik vind het nogal mannelijk zoals Kusjesmieke zegt.

Hoe duur zijn de broeken in de outlet store dan?

Toen ik er was (dat was al een paar jaar terug hoor, in die van A’dam toen hij op de oude plek zat bij/in Amstelveen) was het merendeel van jeans ongeveer de helft van de prijs. Ik heb voor de mijne toen geloof ik ¤60 betaald terwijl hij nieuw ¤120 kostte. Maar als je erheen gaat, zie je de oude en nieuwe prijs beiden op het kaartje staan (als het tenminste niet veranderd is) :slightly_smiling_face: