G-Spot

[i]Hooii

Ik had eventjes een vraagje,
Ik schaam me er bestwel voor, maar ik kom nooit klaar.
Ik kan het gewoon niet, nooit tijdens ‘de daad’ en ook niet als ik of mijn vriend me vingert. Het zit me eigelijk wel dwars, want ik wil het ook wel eens.
Van een vriendin had ik gehoord dat ik een dildo moet gebruikenmbij mijn g-Spot, maar die lijk ik dus niet te hebben, en ooknog, ik heb ik helemaal geen dildo, en ik snap ook niet hoe dat anders kan zijn dan een penis.
Het is echt alsof er helemaal geen gevoel in mij zit. Ik voel gewoon niks.
Het ligt echt niet aan mijn vriend. Maar ik weet niet waar het wel aan ligt.

Heeft iemand een idee?

Pleasee,

xx[/i]

oops… per ongeluk gequote…

iemandd?

Niet iedereen heeft n gspot… Kan je verder niet aan doen… Miss kom je dan niet klaar maar gewoon lekker intiem dicht bij elkaar zijn op zo’n moment kan ook heel fijn zijn toch?
En kan je ook niet komen als ie je clitoris stimuleert…? dat gaat meestal makkelijker…

hoe weet je nou dat je geen g-spot blijkt te hebben? waar zit dat ding überhaupt?

Maar goed, klaarkomen kost bij mij inspanning, je komt niet zomaar door stil te liggen. Doe wat jij fijn vind of probeer anders eens een keer iets bij jezelf?

heeft niet iedereen een g-spot?! ik dacht altijd van wel…

maargoed, ik ben ook nog nooit klaargekomen. niet door vingeren of likken en ook niet door penetratie. Zat er eerst ook wel mee, maar ach…misschien komt het nog wel :slightly_smiling_face:

zoekfunctie

Dit dus.
Bij veel meiden is de kans dat het lukt het grootst als de clitoris wordt gestimuleerd tijdens de penetratie.

Ik heb 'n G-spot maar ik kom eigenlijk nooit klaar dankzij dat ding. Wat je moet doen is hem jou laten vingeren/beffen (clitoris) tot je bijna tot je hoogtepunt komt en dan bovenop zitten. Kom je sowieso klaar . Maar als het niet lukt, klaarkomen is toch niet zò belangrijk? Het is zelfs 'n voordeel dat we niet snel klaarkomen. Wij kunnen langer doorgaan :grin:

Alle vrouwen hebben een G-spot though, dus wat een van de eerdere posters zegt klopt niet.

Hm, das niet helemaal duidelijk. Yes, ik heb gegoogled, het ene artikel zegt van wel, het andere zegt van niet.

‘‘Onderzoekers hebben aangetoond dat niet alle vrouwen in het bezit zijn van een G-plek.’’

‘‘De G-spot is de vrouwelijke prostaat. Alle vrouwen hebben er een, net zoals alle mannen er een hebben.’’

‘‘NIET ALLE VROUWEN HEBBEN G-SPOT’’

En dat zijn gewoon wat random citaten van de eerste pagina van Google. Voor mij blijft het gewoon nog steeds een niet beantwoorde vraag. :’)

Eh, het is een onderdeel van het lichaam. Geen mystieke fantasieplek die alleen bestaat als we erin geloven.
Alle vrouwen hebben een G-spot, net als dat alle vrouwen knieën hebben.

alle vrouwen binnen een margin of error natuurlijk. Er zijn vast vrouwen die geen knieën hebben. Maar dat is een extreme minderheid. Net als bij de G-spot
__

ETA:
Al betekent dat niet automatisch dat alle vrouwen meteen genot hebben van de G-spot. Seks werkt bij iedere vrouw anders: sommigen komen klaar van penetratie, andere niet. Sommigen vinden clitorale stimulatie lekker, anderen niet.
Kan me best voorstellen dat het voor een gedeelte van vrouwen weinig doet als de G-spot gestimuleerd wordt.

Dit, bij de ene vrouw is het gewoon wat gevoeliger dan bij de ander. Net als dat de ene vrouw het heel fijn vindt bij haar tepels gestreeld te worden omdat deze gevoelig zijn en het de andere vrouw niet veel doet. Het helpt vaak ook om de bekkenspieren te trainen. Dit helpt soms het gevoel sterker te maken :slightly_smiling_face:

-weg-

Ik had in zo’n vrouwenblad gelezen dat je je G-spot kan vinden als je je vinger(s) in je vagina doet en een soort “kom hier” beweging maakt met je vinger(s). Daar ergens moet dat ding dan zitten. Die vrouw had een cursus “Vind je G-spot” gedaan ofzo, en heeft em zo dus gevonden. Misschien heb je er wat aan.