FWB

-
FWB = Friends With Benefits.

Ik zou het niet doen en ik denk ook niet echt dat er een relatie uit zou komen. Ook omdat je zegt dat je wel een relatie met hem zou willen (en hij niet), denk ik dat het niet handig is dat je ‘t doet.
Ik zou het niet doen, omdat ik me niet gebruikt wil voelen :’) Maar ja, zo ben ik.
Je moet het uiteindelijk zelf weten en niet het wel of niet doen, omdat wij zeggen dat je het wel of niet moet doen.

-

Fuckbuddy.

als jij dat denkt, dan doe je 't toch gewoon. ik gaf gewoon antwoord op je vragen.

Hij kan wel lief doen tijdens de seks, maar zou je ook zonder de rest kunnen? Ik zou alleen ja zeggen, als je echt alleen seks wilt met hem, maar als je hoopt/denkt dat er een relatie uit gaat komen, dan kan je dit echt heel veel pijn doen. Ik heb het al gezien bij een vriendin van mij. Je wil je dat zelf echt niet aan doen. Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent, maar je moet zeker stevig in je schoenen staan om hieraan te beginnen.

Overigens, stel hij vindt wel een leuk meisje in de buurt, dan dumpt hij jou sowieso en begint ie wel een relatie met dat andere meisje en daar moet je dan ook niet van gaan opkijken. Ik zou me gebruikt voelen, dus dan zou ik daar sowieso niet aan beginnen.

Absoluut niet doen. Jij wilt een relatie met hem, en hij wilt alleen seks.
Heb dezelfde situatie gehad en nu lijkt het je leuk omdat je intieme dingen met hem doet.
Maar hij ziet het niet als liefde naar jou toe, maar alleen lust zegmaar.
Op deze manier word je gekwetst als er een moment komt dat jij meer wilt dan alleen seks met hem, en dat is nu al want je wilt een relatie…
Als een jongen aangeeft dat hij alleen seks wilt, blijft 9/10 jongens daar ook bij, en veranderen hun gedachtes niet.
De meeste jongens maken van te voren al uit of je iets voor een relatie bent, of voor wat mee te rommelen. En hij ziet jou dus voor het laatste aan.

én als hij dus een ander meisje tegenkomt laat hij je dus als een blok vallen. En dan kan hij het zó spelen dat je hem er niet op kan aankijken, want jullie waren toch alleen friends with benefits?

Komt vast geen relatie uit

Als er een persoon verliefd is/wordt, vallen er altijd ‘gewonden’ :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen.
Het klink als of hij er weinig of geen gevoelens bij hebt, en jij wel.
Ik zou me dan gebruikt voelen…

Maar jouw normen en waarden spelen ook een rol.
Wat houd sex voor jou in? Wil je alleen sex met een relatie, of kan je gewoon sex hebben met iemands zonder dat je zekerheid heb dat hij er voor je zal zijn.

1 voorwaarde als je zijn plan een goed idee vind heb plezier!

Niet doen, echt niet doen

Niet doen, er komt waarschijnlijk toch geen relatie uit.

Ik zou het niet doen idd, lijkt erop alsof hij je toch alleen maar gebruikt voor de seks.

Been there, done that. En ik zit er nu nog steeds mee.

Ik zal het nie doen als ik jou was.

ik heb een FWB relatie gehad voor 8 maanden, nu hebben we een serieuze relatie.
Maar wij gingen er allebei in zonder een relatie met de ander te willen. Eigenlijk hebben we daar nooit over gepraat aan het begin. Misschien hadden we dat wel moeten doen en konden we dan al beseffen dat een relatie samen wel leuk kon zijn en dan waren we 10 maanden samen … Maar goed. Ik begon met de regel “niet verliefd worden”
ik was de eerste die het verbrak.

Aan het begin was iedereen ook van “dit gaat fout aflopen, FWB werkt niet”, het heeft toch voor 8 maanden goed uitgepakt.

Maar toch adviseer ik je, doe het niet. Jij wilt nu een relatie met hem, hij heeft aangegeven van niet. Hij gebruikt je alleen maar voor de seks blijkbaar. Hij zegt dat ie geen relatie met je wil, maar wel seks. Terwijl jij wel een relatie wilt. NIET DOEN. Ik haat het als mensen mij zeggen dat ik iets niet moet doen, maar jij gaat erin met alleen maar de verkeerde gedachtes. Je moet echt niet denken dat nadat ie seks met je heeft gehad hij je leuk gaat vinden.
zoek iemand die jou waard is.

Precies dit antwoord ^^
Het zal je hart breken.

dat is echt vragen om ellende. Jij bent verliefd, hij wil seks. Jij wilt een relatie, hij niet. 1 + 1 = gebroken hart.

Ik zou het niet doen. Je geeft aan dat je hem leuk vind maar hij niks wil omwille van de afstand. Afstand hoeft in echte liefde geen probleem te zijn. Kies niet voor een jongen die alleen maar de lusten en plezier wil maar voor een jongen die helemaal voor je wil gaan. Je verdient zo veel meer dan dat!

-

Wel liefde maar geen relatie… Hmmm, denk niet dat hij er compleet eerlijk over is. Als je verliefd bent op iemand wil je toch heel de tijd bij haar zijn? En aan de hele wereld laten weten dat jij van hem bent?
Ik weet niet, ik vind het maar een vaag verhaal. Ben zeker niet tegen op FWB maar ik denk dat hij dit zegt zodat jij er toch mee instemt.