hoi,
bedankt voor jullie reacties. Mijn zus heeft het blijkbaar nog heel even met hem gepraat maar omdat ze niet op tijd reageerde op een berichtje van hem maar wel online was. En die jongen dus dacht dat ze hem negeerde werd hij boos en dacht hij dat zij hem niet meer wou, nou daar ging de vriendschap en de rest.
Ik denk dat mijn zus het hier ook wel mee eens is want ze wil denk ik liever een relatie maar ze heeft nu al zoveel tegenvallers gehad dat ze geen vertrouwen meer heeft in niemand en nu al per definitie denkt dat het toch niets wordt. Ook al doet ze naar de rest van de wereld of dat niet zo is, zie ik gewoon dat ze niemand meer binnenlaat. Mij al bijna niet meer…
Ik weet dat dit niet hier hoort maar heeft er nog iemand tips hiervoor. Ze vertrouwt gewoon niemand meer omdat iedereen tegen haar heeft gelogen, met name jongens. Ik wil haar graag laten zien dat het niet zo is, maar ze wil er niet over praten en laat niet echt duidelijk weten dat het zo zit maar ik voel het gewoon aan. 

Ik kan er niet tegen haar zo te zien. Ze wordt met de dag koeler en afstandelijker!
En wat het nog erger maakt is dat mijn ouders haar nog verder die put induwen door ruzie met haar te maken elke dag, haar te beschuldigen van dingen die ze niet doet en haar de dingen af te pakken die ze het leukst vindt. En niemand ziet dit behalve ik. Ik weet niet wat ik moet doen en ik kan het er niet met mijn ouders of die jongens over hebben om het echte verhaal naar boven te halen. En zoals gezegd mijn zus gelooft niets en niemand meer, ze begint zelfs aan mij te twijfelen.
En het is niet dat ze zwak ik of zo, ze wordt gewoon onverschillig.
ajb help me…