furry/pluche dieren pakken.

Sinds vorig voor jaar kom ik hier af en toe in de omgeving ( centrums van Apeldoorn, Deventer, Arnhem ) een groepje mensen tegen die in van die furry/pluche dieren pakken rond lopen. Heb wel eens een gesprekje met ze geprobeerd aan te knopen, lukt niet echt zij hebben veel aandacht en daar door druk. Weet iemand wie het zijn ( weet inmiddels dat iemand in zo’n pak Bianca heet ) en hoe ik met ze in contact kan komen, ( of zitten er toevallig hier mensen die dit ook doen ).
Wil graag met ze in contact komen om eens wet meer te komen te weten hier over, het lijkt mij zelf ook erg leuk toe om mij bij zo’n groepje aan te gaan sluiten en in zo’n costuum met hun de straat op te gaan ( heb zelf nog niet zo’n costuum maar wellicht kunnen ze mij er aan helpen. _

Kan je niet zegmaar opzoeken naar zo’n forums? ?
Je kan misschien niet dezelfde mensen tegenkomen maar wie weet…

Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord en ik kom uit die omgeving :’)
Misschien kom je ze binnenkort weer eens tegen en kan je het dan aan hen vragen?

Ik heb er weleens van gehoord, maar ben even de naam kwijt…

Heet dat niet iets van Fursuiters? Weet nog dat ik een keer zoiets van Valerio Zeno heb gezien.

Als ik google kom ik op Furry uit.

Dit?

Misschien helpt het via deze organisatie in contact te komen met communities?

Vaak noemen ze zichzelf ‘Furs’

Je hebt zelfs hele evenementen waar ze allemaal samenkomen: http://www.dutchfurcon.com/

Ik ken iemand die het doet, je mag me noten.
Ik denk dat hij wel openstaat voor contact op fb ofzo!

Dankje voor je aanbod, maar ben inmiddels in kontakt met iemand hier via pm om wat te chatten er over, weet inmiddels ook dat ze weer bij elkaar komen, en ga er zeker kijken. Wil proberen of ik van iemand een pak kan lenen om het eens te proberen. En wil zekers goed rond kijken naar mensen die deze pakken maken, om voor mij zelf ook een fursuit te laten maken.

ben ik al aan het googlen geweest is alleen maar engels, en daar ben ik nu niet zo goed in.