Fur tail

Zoals de titel van het topic al aangeeft, wil ik graag jullie mening over dit verschijnsel.

Ik zelf twee kleine, neppe “staartjes” aan mn sleutelbos hangen, maar zag laatst toen ik achter de kassa zat, een vrouw die had een hele grote “vossenstaart” aan haar tas hangen. Fashiontoast’s Rumi, heeft er ook een, een witte…

Ik weet niet wat ik van moet denken, als de staart nep is, prima, geen probleem vind het eigenlijk wel iets hebben, maar een echte staart… no thanks.
Maar zoals ik zei, ik zoek eigenlijk wel een grote, neppe…
Dus, iemand die er een heeft?
En jullie mening?

xx

Heb je al op ebay gekeken?

Ik heb even gezocht op 'tail keychain’en toe nu toe kreeg ik allemaal echte :[

Idd, ebay, en mijn mening: ik vind het niet mooi.
Wat ik ook vind is dat onze mening er niet toe doet en je moet dragen/kopen wat je zelf leuk vind (:

hahaha, dat heeft die ene van de familie flodder hoe heet ie ook alweer? x) Sjonny toch? ja oke, on topic; ik heb geen idee maar ik vind ze ook lelijk. sorry x)

Ik heb er vroeger meerdere gehad, maar die heb ik weggegooid…

Wat is daar mooi aan als ik het vragen mag? Ik vind het een beetje smaakloos staan eerlijk gezegd XD

Gatver.

In het bos :’)?

oke flauw, je hebt zo een bond zaakje op de Albert Cuyp in Amsterdam mocht je daar ooit komen.
Anders gewoon op ebay.

ik vind ze heel leuk, maar dan wel de neppe versie!

nee. ordinair

vrreeeeeeeeeeeeeeeselijk :expressionless:

Op ebay hebben ze geen neppe. Ik zoek er ook al een tijdje naar maar ik wil beslist alleen een neppe, en die kan ik nergens vinden.

Ik had er 1 van de kermis! Maar die ging snel kapot =(

ik had er ook een van de kermis (: