Functie gastvrouw

[i]Hi.

(weet niet waar dit topic heen moet, dus ik zet het weg bij school)

Ik moet in de herfstvakantie voor school de functie gastvrouw vervullen bij een première van een musical (waar ook bekende Nederlanders heen komen).

Aangezien je make up enzo alles heel rustig moet houden en je haar opgestoken… Wil ik toch iets speciaals, maar dat het niet eruit knalt zeg maar. Daarom zat ik te denken om mn haar in een visgraatvlecht te doen (zo’n brede vlecht, niet zo’n smalle)

Ik vroeg me af; ze zeiden dat je haar uit het gezicht moest, maar zou dit ook mogen, denken jullie? Of zal ik een plaatje uitprinten en het vragen bij de docent die daar over gaat?

Bedankt alvast![/i]

je kan het altijd vragen…
maar ik denk dat het beter is om het echt op te steken, want dat staat wat netter… moet natuurlijk heel formeel enzo he :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon een paar leuke kapsels uitprinten en laten zien aan die leraar, en dan vragen welke kapsels mogen :wink:

Ik denk toch echt opsteken, maar je kan het altijd vragen!

Dan zal ik het uiteraard is vragen. Maar vreemd dat dan een staart wel mag zeg maar. Maar het haar moet uit het gezicht, en als je iets speciaals doet, dan is het toch formeel maar met een eigen stijl… :slightly_smiling_face: maar goed, ik zal het is vragen.