Fulltime baan Secretaresse / P.A.

Hoi meiden,

Ik kon geen andere topic vinden over dit onderwerp, ik heb altijd ruzie met de ik-zoek button, dus ik doe het even zo:

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding als Secretaresse / P.A., nog 1 maandje! Ik heb de opleiding Schoevers gedaan. Ik wil dus na 24 juli beginnen met werken. Ik ben echt al een paar weken opzoek naar een leuke vacature, ik wil iets waar je in kan doorgroeien en war een beetje trendy is. Iets in de modebranche, Reizen, zoiets trekt mij erg aan.

Ik heb een opensoli gestuurd naar KLM, maar daar heb ik nog niks van gehoord.
Heeft iemand van jullie tips? Of misschien weten jullie een leuk bedrijf waar ik in kan werken? Ik heb jullie hulp echt nodig, door het google zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel opties en vaak is het ook gewoon reclame of via een uitzendbureau, en liever wil ik dat niet.

Is er niemand die mij kan helpen?

In welke regio wil je iets zoeken? En ik weet niet of het aanbod groot is, maar anders zou ik niet te kritisch zijn. Je kunt altijd nog veranderen van baan en bedrijf :slightly_smiling_face:

Dat is waar, ik zoek ietsin de regio Utrecht/Noordholland

ik dacht heel even dat je bedoelde dat je iets met mode wilde doen (ontwerpen of zo?) en dat je graag zal willen reizen tijdens je werk. dus toch dacht ik even: wtf je bent zodadelijk secretaresse dan mag je denkt ik niet van je baas de hele wereld over vliegen om op een tropisch eiland je werk te gaan doen xD

oke dit berichtje is zeer nutteloos voor jou xD zie dit maar als een up of zo :stuck_out_tongue: