Hallo meiden,
Ik heb het forum doorgespeurd over informatie van fujifilm bezitters en ik kon alleen her en der een paar dingen vinden, maar niet echt bruikbaar voor mij.
Er is op het forum veel te vinden over canon eos, sony etc… maar nogal weinig voor mensen die een fujifilm bezitten. Ik zit er zelf aan te denken om een fujifilm te kopen, maar heb jullie hulp hierbij nodig omdat ik op zoek ben naar een fujifilm die op accu werkt en goede foto’s maakt. Misschien dat 1 van jullie die al in bezit heeft en mij dat zou kunnen vertellen? Ik wil niet blindelings afgaan op het advies wat een verkoper aan mij geeft. Die heeft natuurlijk zijn/haar eigen belangen… Je mag hier natuurlijk ook andere tips plaatsen zoals geschikte lenzen, afstellingen etc voor jou en anderen die werken met een camera van dit merk zodat je zelf ook op weg komt. Ik ben echt nog maar een beginneling en een fujifilm is wel binnen mijn budget. 350 euro heb ik niet. Ik zat meer te denken aan maximaal 200 a 250 euro… Ik wil met mijn camera mensen en voorwerpen fotograferen. Lookbookfoto’s voor mezelf enzo. Het hoeft niet per se zo’n kleine compact camera te zijn. Ik ben toch wel op zoek naar iets wat een beetje van degelijke grote is en ook zo aanvoelt…
Alvast bedankt