Fuggs

Ik heb vandaag de nieuwe Harry Potter gezien en op de één of andere manier dacht ik in eerste instantie dat invito een spreuk was. Het was maar een fractie van een seconde, maar het was heel raar :’).

Maar uhmmm scapino? geen idee.

me vriendin heeft die van je eerste post, en na twee vielen die bovenkanten bij de knoop naar buiten en werd heel vies, en twee weken daarna viel de knooop eraf. ze loopt er heel scheef op enzo…

dolcis?

koop aub echte? :’) nep uggs zijn lelijk… ok ella’s kunnen nog wel… maar die van de scapino ofzo … kunnen echt niet…

er is nu heel veel korting in de uggs outlet in rotterdam omdat die bijna weggaat
tip?

Echt gewoon overal zijn die nepdingen te koop.

echte uggs zijn veeeeelste duur ;o
maar dankje meiden (:

Dolcis.

Ik heb een paar van de bristol als pantoffels, haha.

Ella heeft een donkerbruine met een ronde knoop, mijn zus heeft ze.

Hoezo zegt iedereen : “Ja iedereen loopt er scheef op” ik anders niet ? en heel veel die ik ken ook niet.

Inderdaad, bij Schoenenreus, met twee knoopjes.
Ze waren eerst ¤30,- en zijn nu afgeprijsd naar ¤15,-.
Weet niet of dat in elke winkel zo is maar dat zal vast wel.
Ik twijfelde erover.
Als ik er lang genoeg naar kijk ben ik bang dat die lijmrand snel los zal gaan.

nee dat klopt (jaja ik heb 2 jaar geleden ook 2 paar fuggs gehad) en 1 daarvan had een rubberen zool alleen iedereen die ik ken moet er ook 3 paar sokken in aan omdat de binnekant na een paar keer dragen veel dunner wordt. ik had dat ook ik kocht ze eigenlijk iets te klein en na 1 week kon ik ze alleen nog maar dragen met van die hele dikke huissokken

maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij koopt en wat ik ook heel goed snap is dat je echt uggs niet kan betalen (ze zijn nou eenmaal belachelijk duur) maar toch heb ik nu 2 paar :blush:

Jane Norman - ¤33,-
Erg leuk.

http://www.vd.nl/vendWebS…3Dg81316120&from=overview

Ik heb hele mooie gezien bij Miss Etam, nu afgeprijsd, maar helaas waren ze niet meer in mijn maat:(

Ik zoek-topic.

Durlinger.