Fuckbuddy's?!?!

Hello ladies, girls,
Ik heb een vraagje voor jullie. Hoe denken jullie over fuckbuddy’s?
Dus bijvoorbeeld een vriend van je, of vage kennis, waarmee je zegmaar,
seksuele ervaringen ondervindt =) & daar geen verplichtingen aan overhoud…

Let me know, im curious :slightly_smiling_face:

Als je daar behoefte aan heb, moet je dan doen toch?
Zolang je er niemand mee kwetst of wat dan ook, en er plezier van hebt, mag je van mij een fuckbuddy hebben :3

/no comment ove rof ik er 1/2/3/4/5 heb/

Het lijkt mij wel handig, als je een tijdje droog staat, eigenlijk.

Ja, waarom niet :")

haha, heet dat een fuckbuddy?
ik moest gelijk aan buddypoke denken op hyves. (’:
MAAAARGOED.

indd wat shinko zegt,
als je daar behoefte aan hebt en niemand ermee kwetst,
dan is er toch niets mis mee?

Zolang je buddy weet dat hij alleen maar een buddy is, is het goed… Owja, en vergeet ook niet om duidelijke afspraken te maken, wat nou als de 1 een vriend(in) krijgt, of gevoelens voor de buddy krijgt…

Belachelijk :’). Maar dat is mijn mening.

Niks voor mij XD
Van mij mogen anderen het doen hoor, maar ik sla over.

thanks gurls =)

Heb ik ooit ook gehad, ik vond hem heel aantrekelijk en knap maar ik was niet echt verliefd op hem en hij ook niet op mij. Het gebeurde meestal na het stappen of als ik hem op msn sprak ofzo en het heeft ongeveer 2 jaar geduurd ofzo. Toen leerde ik me vriend kennen dus toen was het voorbij natuurlijk!

Heb ik niet, ik heb een vriend. Maar als het goed zou voelen en je staat al een tijdje droog… prima.

ik vind dat zeker kunnen ;p
als je beiden weet dat je fuckbuddys bent en dat er geen echte relatie per sé van komt, tenminste :slightly_smiling_face:

kijk de aflevering uit SATC fuckbuddy maar… het moet gewoon een vage vriend zijn waar je verder niks mee hebt maar als je er behoefte aan hebt moet het kunnen.
ik vind dus dat het wel kan, net als af en toe friends with benefits ook kan als je beide weet dat er verder niks van komt enzo.

Je schrijft ‘ladies’ wel goed, maar fuckbuddies niet?

Wat ik er van vind? Goedkoop.

Ikzelf zou dat niet kunnen.

sorry? :astonished: ik ben ook niet perfect =(

Persoonlijk vind ik het raar, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo afhankelijk is van seks.
Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij doet…

Zelf heb ik dus geen fuckbuddy, ik heb gewoon een vriend, maar het lijkt me ook wel logisch gezien mijn leeftijd dat ik geen fuckbuddy heb.

Inderdaad, en anders masturbeer je maar desnoods. Ik vind fuckbuddies echt iets voor kansloze mensen die geen wilskracht en zelfrespect hebben, sorry.

Een vriendin van me zei eens:

‘Ik vind gewone vrienden en seks niet samengaan.’
Ik sluit me erbij aan.

Ik vind dit echt heel erg triest/hopeloos.
Als je zo’n iemand bent of ook maar durft te zijn.

^idd kansloos.