Fuckboy?

Hi lieve lezers,

Ik vroeg me af of mijn crush een fuckboy is.

Waarom ik denk dat hij een fuckboy is:
-In de pauzes zie ik hem altijd wel met een paar meiden praten (maar niet de de hele pauze alleen voor een paar minuten)
-Hij raakt meiden gemakkelijk aan,dus als hij met ze praat geeft hij ze een tikje op hun arm of tikt ze aan.
-Hij is populair,iedereen kent hem bijna wel op school
-Ook tijdens de les(wisselingen) loopt hij soms met meiden.

Wat denken jullie?

Als hij populair is, dan is het toch logisch dat hij met veel mensen (dus ook meisjes) praat. Dan zullen ook wel veel meisjes hem leuk vinden

Hij is waarschijnlijk geen fuckboy zolang je hem geen vieze dingen ziet doen met verschillende meisje zo als ongepast aanraken ofzo maar het kan ook zijn dat hij gewoon met veel meisjes bevriend is dus ik zou je hoop niet verliezen.

Wat bedoel je met ongepast aanraken? Wat is dat volgens jou?

Ik zou als ik jou was eens kijken hoe hij met andere meiden omgaat,als hij anders doet bij jou dan bij andere meiden doet hij het misschien om jou jaloers te maken door met hun te praten of te flirten.

Zoals je hem omschrijft komt hij over als een sociaal iemand, niet een fuckboy. Ik zou wel oppassen op het moment dat hij ongepaste opmerkingen begint te maken, maar meestal zijn fuckboys niet uit op het maken van vrienden hoor haha

Hey ik vraag me af of jij ook vrienden met hem bent of niet?

Hmmm… ik heb hem vaak gezien maar hij heeft nooit echt een ongepaste opmerking gemaakt. Maar wat is dat dan eigenlijk wat jij bedoeld? Bedoel je opmerkingen over seks bij meiden?

Ik heb een crush op hem & ik heb het idee dat hij ook een crush op mij heeft. We praten veel & spreken elkaar regelmatig.

Ongepaste opmerkingen over je lichaam, over dat hij daar graag dingen mee zou willen doen etc. Fuckboys zijn echt smooth talkers, maar uiteindelijk zijn ze altijd uit op seks. Dat merk je snel genoeg.

Je omschrijving klinkt niet als een fuckboy.