Fuckboy of niet

Hee allemaal,

Ik zit met een dillema… En het is een lang verhaal.

Ik heb een jongen leren kennen op werk, P en we zitten nu bijna 3 maanden met elkaar. Op werk mag niemand het weten omdat we anders ontslagen worden en mijn beste vriendin heeft een tijd met hem gezeten en toen heeft hij haar hart gebroken. Dus zij heeft sowieso al in een intense hekel aan hem.

Vanaf het begin heeft hij al gezegd; ik wil voorlopig geen relatie want hij reist veel voor zijn hobby en heeft dan niet genoeg tijd voor een vriendin. Maar ik merk dat ik steeds meer gevoelens voor hem ga krijgen en hij zegt dat hij ze ook krijgt.

We hebben geen seks gehad, maar wel gevingerd en gebeft enz…
Vriendinnen zeggen dat hij me gebruikt, zelf ontkent ie dit want “als hij het voor de seks zou doen, was hij allang gestopt met me”.

Dus ik weet genoeg niet meer wat ik moet doen…
Stoppen met hem of doorgaan en kijken of het een relatie kan worden.

X

Hij lijkt zelf heel duidelijk te weten wat hij wilt: hij heeft gevoelens voor je, heeft seks met je (aangezien vingeren en beffen naar mijn mening tot seksuele activiteiten behoren), maar wil geen relatie met je. Hier is natuurlijk niks ergs aan. Als hij zich er op deze manier het prettigst bij voelt, is het alleen maar super goed van hem dat hij dit aangeeft. Om hier nou meteen de term ‘fuckbuddy’ op de gooien vind ik dan ietwat overdreven.

Waar het om gaat is, wat wil jij? Ben jij iemand die zich er fijn bij voelt seksuele activiteiten met iemand te delen waarvan je weet dat hij geen relatie met je wilt? De toon die je aanneemt in je verhaal hierboven laat mij twijfelen :wink:

Als jij voor een relatie wilt gaan, en hij wilt dat niet; dan is het vrij simpel: niet aan beginnen. Hij zal je aan het lijntje houden en jij zal degene zijn die uiteindelijk met een gebroken hart met een pot ijs op bed zit.

Daarbij is hij de ex van je vriendin en heeft hij haar hart gebroken… Ik zou persoonlijk nooit een ex van mijn vriendinnen daten; alleen al uit respect voor haar.

Hopelijk heb je hier iets aan! Luister naar je gevoel:)

Wat is een fuckboy nu weer? En wat is er nu met je beste vriendin, met hem ‘gezeten’. Bedoel je dan gedate met hem?

Ik word te oud voor dit forum geloof ik :stuck_out_tongue:

In elk geval: wil jij meer dan wat je nu van hem krijgt? Dan zou ik het afkappen, want dan gaat hij je pijn doen. Hij is duidelijk in wat hij wil, niet meer dan wat scharrelen.

Als jij het prima vind zoals het is, dan kan je het zo laten. Maar even goed als jullie fuckbuddies blijven zal eentje gegarandeerd gevoelens krijgen.
Hij zegt zelf dat ie geen relatie wilt, so idk. Vind het ook een beetje lullig voor je vriendin, weet niet of het een recente break up was maar daar moet je ook rekening mee houden én het is je collega, dus besef dat als het niet werkt je hem verplicht elke dag moet zien.

Een fuckboy is iemand die ‘slecht’ is

Een fuckboy is iemand die je alleen maar wilt voor de seks

Ja hij gebruikt je want hij wilt geen relatie met je. Als jij je daar goed bij voelt, prima ga je toch door. Voel je je daar niet goed bij dan stop je. Maar ga niet lopen verwachten dat er een relatie van komt. Hij heeft al tegen je gezegd dat dit niet gaat gebeuren dus je kan hem niks kwalijk nemen. Hij is duidelijk zat.

ik zou niet zeggen dat hij je gebruikt maar ik zou als ik jou was wel even de touwtjes in handen nemen. wil je de persoon zijn met wie hij zijn ‘‘behoeftes’’ doet zonder een relatie te hebben? zet voor jezelf op orde wat je zelf ook voelt en praat erover met hem. als jij er geen moeite mee hebt om dingen te doen zonder een relatie te hebben zie ik het probleem niet.