Ik ben zo dood ongelukkig de laatste tijd. Niets gaat meer goed. Op school gaat het super slecht. Ik ben niet tevreden met de vriendschappen waar ik nu in zit. En heb ook veel problemen met m’n zelfvertrouwen. En dat het bij de puberteit hoort weet ik wel… Maar ik ben écht heel erg depressief ervan. Ik heb m’n leven gewoon niet meer op de rails.
Hier wat voorbeelden:
Liefde
Geen één jongen heeft ooit laten blijken iets in mij te zien. Ik heb niet eens jongens vrienden op één na dan, waar ik heel soms mee praat. Dus niet echt een vriend. Maar ik heb zoveel behoefte aan liefde. Maar de jongens waar ik op val, vallen niet op mij.
School
School gaat gewoon het hele jaar al fucked up! Allemaal onvoldoendes en ik heb totaal geen motivatie meer en ik sta contstant onder druk. En het stomme is dat ik een of andere blokkade heb waardoor ik gewoon het ook niet kan verbeteren.
Vrienden
Ik heb een beste vriendin waaraan ik nu begin te twijfelen en een goede vriendin op school waar ik me dood aan irriteer (ze is van een lief meisje naar een beetje verwaand gegaan).
Familie
Ik ben totaal niet close met m’n familie. Echt we doen néver wat samen en alles wat m’n zus doet is geweldig. Zij wordt ook voor alles gevraagd en wat ik doe word niet eens opgemerkt.
Conclusie: ik voel me zwaar kut. Niets gaat zoals ik het wil en daarbij heb ik ook een hekel aan mezelf. Wat moet ik in godsnaam doen want dit kan zo niet langer meer! :’(