Fuck my life.

Hallo,
Ik weet dat ik er eigenlijk geen topic over hoef te maken, en ik heb ook helemaal geen vraag. Ik ben alleen verschrikkelijk pissig nu. Here’s the deal:

Mijn ouders zijn op vakantie en mijn vriend komt om op mij te passen. Mijn ouders weten ervan en we mogen zelfs in hun kamer slapen, want ik heb een 1persoons bed. Dus ik heb de hele ochtend besteed aan de kamer mooi en romantisch maken, en leuke dingetjes neerleggen zoals massageolie enzo. Ik schrijf dit ook terwijl ik mijn mooiste jurkje aanheb.

Een paar maanden geleden hadden we erg weinig seks doordat ik niet durfde, omdat ik heel onzeker ben. Ik wilde hem heel graag verrassen met zulke dingetjes, dus ik heb van die Durex-troep met een smaakje gekocht. Ik had er helemaal zin in, en ik heb naar hem toe een paar tipjes van de sluier opgelicht over wat ik van plan was.

Sta ik net in de badkamer, een half uur voordat hij er is.
Doorbraakbloeding:’(
Ik vind het zo kut! ik had er eindelijk zin in, en hij al helemaal wss. Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar ik moet het even van me af schrijven. Sorry dus.

Vind het altijd sneu dat mensen fml zeggen terwijl er zo veel mensen in de wereld zijn met een fuckleven die je nooit hoort klagen. En daarnaast eens met Disaronno, wij kunnen niks met je verhaal.

Wauw, that escalated quickly. Dat is wel echt lullig, je kan natuurlijk het bij orale seks houden en gewoon knuffelen etc? En die massage doorlaten gaan?

Handdoek eronder, opgelost!

hmm das wel klote :frowning_face:

Idd, als hij toch een condoom draagt kan dat wel.
En anders kun je hem nog wel verwennen, toch?

toen ik de titel las dacht ik er is vast iets echt heftigs aan de Hand het is toch niet het einde van de wereld?:face_with_raised_eyebrow:? nahja ik ben ook wat jonger en heb nog nooit seks gehad dus misschien klink ik nu gewoon als een zeurende kleuter XD veel geluk er nog mee ! kann je geen tips geven XDDD

Balen voor je, maar misschien kun je je pil nog even blijven doorslikken, dan bloedt je iig wat minder denk ik.

gewoon seks hebben?

Beppy!

Dat zijn een soort tampons waarmee je toch seks kan hebben. En sowieso een handdoekje eronder want je wil geen vlekken maken in het bed van je ouders :stuck_out_tongue:

Om hier nou een apart topic voor te maken…

Voorspel in bed, handdoek eronder, hem verwennen, masseren, seks in de douche etc. etc. Genoeg opties.

Toepasselijke titel :grinning_face_with_smiling_eyes:

waz met jou