frustratie.

ondanks dat ik hard had geleerd heb ik de laatste dag voor de vakantie nog een onvoldoende gekregen, tjee ik zie het allemaal niet meer zitten,
wie kan mij opbeuren? :cry:

je hebt VAKANTIE! Als je er heel erg mee zit, kun je natuurlijk ook in de vakantie bezig gaan met plannen enzo :slightly_smiling_face:

Het is vakantie idd! Ga leuke dingen doen! En misschien ook wat dingetjes plannen voor in de vakantie. Ik heb bv een paar weken na de vakantie een pww, dus ik ga ook gewoon elke dag een beetje doen!

lekker genieten van je vakantie!

vraag of je hem mag herkansen!

je hebt vakantie, en als goede voornemen neem je natuurlijk hogere cijfers halen! ik zelf snap ook helemaal niks van wiskunde, en daar neem ik bijlessen van vanaf het nieuwe jaar. ik moet dan wel bij de nablijvers zitten, maarja als het mij zo helpt…

Succes & geniet van je vakantie!

troost je, mijn hele week gaat ook al fail. eindelijk vakantie na vandaag maar twee lessen te hebben gehad. en dalijk kerstgalaaa

als het niet voor je se is dan maakt het niet uit en geniet van je vakantie :grinning:

Geniet van de vakantie en ga in het nieuwe jaar je best doen voor school :slightly_smiling_face: