Haaii iedereen
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik merk dat ik dit de laatste tijd heel veel heb. Dan zie je bijv. zo’n leuke (onbekende) jongen/meid, en dan denk je van ‘Goh, ik zou jou echt beter willen leren kennen, dat lijkt me echt een aardig en lief persoon.’
Dit is op het moment voor mij erg frustrerend. Er zit dus een jongen die ik niet echt ken bij mij op school, maar ik heb steeds een soort idee in me dat ik gewoon op hem af moet stappen en een gesprek moet beginnen. Maar dan houd ik dat natuurlijk tegen want dat zou vrij raar zijn toch? Ook heb ik dan ook weleens een soort fantasie dat als ik verdrietig ben om een slecht cijfer of zo dat ik gewoon op hem afstap en hem een knuffel geef en dat ie me dan troost.
Dit is allemaal erg raar en verwarrend voor mij want ik heb echt geen flauw idee wat ik hiermee moet.
Hebben jullie ideeën of tips misschien?
Alvast super bedankt!
x Luna
misschien eerst wat beter leren kennen voor je hem zomaar een knuffel geeft xD
Ik vind dit niet raar van je hoor. Je hebt gewoon behoefte aan intimiteit/een relatie. Dat is volkomen normaal! Je zult inderdaad wel op iemand moeten durven afstappen. Ik ben inmiddels wat ouder, maar toen ik nog een tiener was vond ik dat doodeng. Dus ook dat kan ik goed begrijpen!
Ja whaha maar idk iets in mij zegt gewoon dat dat kan ofzo maar ik onderdruk dat natuurlijk want dat zou volgens mij echt heel euh… apart overkomen
Ik heb daar inderdaad denk ik behoefte aan, want ik heb hiervoor 11 maanden verkering gehad en we waren echt heel close en kleffig haha. Ik ben inderdaad echt heel bang om zo op vreemde mensen af te stappen omdat ik erg bang ben voor afwijzing :bored:
Even een upje, iemand misschien nog ideeën?
Ik heb nog steeds niet echt een idee wat ik hiermee moet doen, iemand enig idee? Sorry voor het upje!!
Heb je hem niet op instagram? Volg / like een foto, misschien volgt ie je terug. Misschien kan je hem daarna een dm sturen en vragen of hij misschien snapchat heeft of dat je z’n nummer mag?