Frustratie :|

Oh ik moet dit echt even kwijt;

Mijn vriend zit voor een jaar in Ierland en dus zien we elkaar al niet. Nou ben ik wel van het smsen enzo en stuur hem ook elke dag wel wat. Alleen hij reageert niet of nauwelijks en is telkens weg of moe of weet ik veel. Vorige week ben ik een beetje ontploft tegen hem want ik was het echt zat. Dus toen hoopte ik dat hij het wel zou snappen en er misschien wat aan zou gaan doen. Maar helaas, verkeerd gedacht. Soms smst hij 3 dagen niet en lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. En dat geeft mij dan weer een kut gevoel en ik weet niet wat ik er mee moet. Ik wil ook niet zeurderig overkomen en snap best dat hij moe is als hij snachts heeft gewerkt enzo maar een smsje of een mailtje is ongeveer 1 minuut werk en ik voel me nu echt zwaar klote omdat het net lijkt alsof hij me negeert ofzo :confused: Ik zie hem al niet, dus ik wil hem wel graag spreken.

Hoe zouden jullie dit oplossen?
Weet het echt even niet meer :frowning_face:

Dat is een lastige situatie. Misschien moet je er, als je wat rustiger bent, nog eens over beginnen. Via telefoon of in een mail. En proberen het dan uit te praten…

Ik weet het ook niet zo goed.
Het het is een lastige situatie.
Succes

Hij negeert je vast niet! Waarschijnlijk heeft hij het gewoon druk en is ie te moe om terug te smsen/mailen. Ook al duurt smsen nog geen minuut, als je echt moe of druk bent heb je daar geen tijd voor. (of zin in)

Wanneer zie je hem weer? Want dan kan je hem natuurlijk uitleggen dat je echt niet de hele dag door hoeft te smsen, maar 1 smsje per dag jou een goed gevoel geeft…

Ik vind 1 smsje per dag ook wel erg veel hoor :s

Ja, dat vind ik ook. Misschien heeft hij het heel druk.

Ik vind 1 sms per dag echt NIET veel. Helemaal als je elkaar een jaar lang niet ziet.
Woon je samen dan is het wat anders, want dat heb je al iedere dag contact.

Persoonlijk zou ik hier geen genoegen mee nemen en ik denk ook niet dat als
ik een dergelijke reactie van mijn vriend zou krijgen (onbegrip, of gewoon iets in de trant van: niet zeiken mens ik heb het druk…) dat ik er dan nog tijd en moeite in zou stoppen. Als het versturen van 1 sms per dag al teveel moeite is…
Maar goed ik weet verder niet hoe jullie persoonlijk zijn en hoe jullie relatie verder in elkaar zit.

PS reacties als: misschien heeft hij het wel heel druk vind ik echt BS. Hoeveel tijd kost het om een sms te sturen!? common zeg! het hoeven geen hele lappen text te zijn gewoon een kort: ik hou van je en denk aan je.
Ik heb het zelf vaak ook rete druk maar vind alstijd wel ergens op de dag een gaatje om even een klein berichtje te sturen. T is maar net hoe belangrijk iets voor je is.

1 sms is echt niks, ik wil gewoon ook graag weten wat hij daar doet en of hij het leuk heeft enzo, dat verteld ie allemaal niet… maar ik wil ook niet onnodig ruzie gaan lopen maken omdat ik te bang ben om hem te verliezen. Hij is niet zo´n smser maar ik kan wel altijd heel goed met hem praten, maar dat is face to face en dat gaat nu dus niet :confused: Maar ik weet nu niet goed hoe ik er weer over moet beginnen enzo :frowning_face:

Kan me goed voorstellen dat je je niet happy voelt met de situatie.

Als hij principieel een hekel heeft aan smsen kunnen jullie dan geen andere manieren vinden? bijv email, skype, msn? Er moeten toch manieren zijn om gewoon contact te houden met elkaar?

Vind het erg lastig om hier verder nuttig advies over te geven, omdat ik (zoals ik al eerder zei) jullie persoonlijk niet ken. ik neem dus mn eigen relatie als referentiekader en als mijn vriend me 3 dagen niet zou smsen omdat hij het ‘te druk heeft’ zou ik me wel zorgen moeten gaan maken.

Bellen jullie wel eens, of zien jullie elkaar?

Ik maak me dus ook zorgen en begin een beetje te twijfelen van wat ik nou moet doen enzo:/ Want als dit een maand zo door gaat weet ik niet of ik er nog wel zin in heb. We bellen ook niet maar ik zou dat wel fijn vinden. Alleen ben ik nu zover dat ik eigenlijk vind dat hij wel eens het initiatief mag tonen want ik ben hem nu echt even helemaal zat. Alles moet echt van mijn kant komen.

Laat dan gewoon helemaal nix van je horen, tot hij eindelijk eens een smsje ofzo stuurt.

Ja maar dat betekend dat ik me dan maar de heletijd kut erover moet voelen enzo :confused:

Het is sowieso een lastige situatie voor je aangezien hij in Ierland zit, voor een jaar… dat is heel wat.

Ik vind het al heel wat dat jullie nog eh, ‘bij elkaar zijn’, ondanks de situatie. Sommige mensen kunnen dat gewoon niet.

Anyway, ik snap je gevoelens echt wel… ikzelf vind het al rot als iemand me in een doodgewone situatie even niet terugsmst al… ‘niet leuk’ :woman_facepalming:
Dan kan ik het me bij jouw al helemaal voorstellen…

Mja, wat hier vaker is genoemd… bellen, skype, msn, enz… , maar als dat al bijvoorbeeld niet gaat, is het alleen maar moeilijker. (& ik heb niet alle reacties gelezen hier.)
Heb je niemand anders, een bekend persoon, die jouw ook persoonlijk kent, om er mee te praten?
Die is er denk ik beter in staat om je goed advies te geven…

Ik zou echt niks weten eigenlijk, in ieder geval sterkte d’r mee.
:expressionless:

Ik vind 1 smsje per dag echt super weinig (maar goed, ik sms echt heel de dag door, en ik haat het echt als mensen niet terug smsen, daar word ik zo chagrijnig van). Ik zou, als ik jou was, eens met hem gaan praten. Via de telefoon, chat of anders mail je 'm gewoon. Dat jij je heel rot voelt omdat je het al zo lastig vind om hem te missen en dat je het heel fijn zou vinden als ie je 's avonds ofzo gewoon even een smsje of mailtje zou kunnen sturen. Succes ermee!

Ik zou hem in ieder geval bellen om hem duidelijk te maken hoe je je er over voelt. Ookal neem jij dan wéér het initiatief… doe het voor 1 x.

Is veel beter dan sms, enzo. Smsjes zijn eigenlijk ook ‘gevoelloos’, vind ik.

Als je dat hebt gedaan is het denk ik wel heel wat duidelijker hoe en wat het tussen jullie zit enzo…

x

Ja of je blijft hem smsen en hij voelt zich nog meer gestalkt en stuurt alsnog nix terug. Dan blijf je je togh ook kutvoelen?
Als je nix van j laat horen denkt hij miss wel, hé miss moet ik eens wat laten horen.

Ik heb nou een mail gestuurd met mijn frustraties erin en er maar boven gezet dat als hij er voor niet in de stemming was dat hij het maar beter later kan lezen. Als ik hem nu bel ga ik toch alleen maar huilen en komt er niks fatsoenlijks uit, aangezien ik het zoiezo al heel moeilijk vind om over mijn gevoeles te praten :confused:

ik denk dat het dan nu gewoon een kwestie van afwachten is wat hij er mee doet, of hij er iets mee doet…

het lijkt me ook heel irritant dat je je vriendje een jaar niet ziet en dat hij niet vaak sms’t, maar aan de andere kant, misschien is hij wel heel druk en heeft hij 's avonds geen tijd/zin om te sms’en. misschien kun je afspreken dat jullie bijv. elke week 2x bellen, en in de tussen tijd alleen sms’en als er iets belangrijks is gebeurd? wel moeilijk, maar dan heb je niet dat jij je ongelukkig voelt omdat hij zo weinig sms’t.

Ja, en rustig wachten is heel moeilijk :confused:

[Ik heb niet alle reacties gelezen]
Maar, kan je hem niet bellen?