Frostwire of Ares?

Heey!

sinds limewire het niet meer doet, moet ik ergens anders mn muziek halen…
Welke raden jullie me aan? Ares of Frostwire?

Ik heb net Frostwire gedownloadt, maar hij werkt niet goed. Hij zoekt geen enkele link! Volgens mij heb ik iets fout gedaan bij de internetverbinding ofzo?

En werkt Ares beter of slechter dan Frostwire?

Ik heb Frostwire en ben er heel erg tevreden over. Ik weet niet hoe Ares is. :slightly_smiling_face:

UP!

ik heb free youtube converter. :’]

Trouwens Limewire deed het vandaag nog wel bij mij.

Oke dankje! :slightly_smiling_face:

weet iemand miss hoe het werkt met de internetsnelheid? Ik heb gewoon een draadloze internetverbinding, maar is dat dan T1, T3 of Broadband?

uppje

Upp!

okee, nou snap ik er echt niks van.

Ik zat iets te downloaden bij frostwire, lees ik dat alle bestandjes gewoon meer dan 20 mb zijn! dit klopt toch echt niet?

help ajb!

UPPP

Ik download gewoon via torrent, en muziek meestal via mediafire of megaupload. En die vind ik top.

Over frostwire of Ares weet ik niks, dus UP dan maar XD

ik heb ares en het werkt goed

frostwire ziet er PRECIES hetzelfde uit als dat limewire vroeger deed,
dus als je gewend bent om limewire te gebruiken zou ik frostwire downloaden

Oh geen flauw idee xD Wat voor bestandjes?

ik heb frostwire en die doet het goed
ares had ik eerst maar die wou ineens geen verbinding meer maken

ik heb gisteren ook de youtube mp3 converter gedownload, het werkt heel goed, kan ze ook op mijn ipod zetten enzo, en ze zijn zonder de videoclip :slightly_smiling_face:

Gebruikt er hier iemand thepiratebay of Isohunt? want ik hoorde dat je daar makkelijk hele cd’s en films mee kunt downloaden, maar kun je er ook makkelijk losse liedjes mee downloaden? En is dit een beetje veilig?

ik heb ook maar frostwire gedownload. Hij doet het goed.
Baal wel dat limewire weg is want ik had hem al heel erg lang. Maar deze lijkt er veel op.

ares. ik had frostwire ook gedownload maar die vind ik echt heel irritant. :'D

ik heb DVDvideosoft free studio en ben er heel tevreden over (: