Frontcamera snapchat maakt foto's ondersteboven

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een smartphone en ben nu bezig met apps installeren. Daarnet heb ik snapchat geïnstalleerd. Nu is het probleem dat de foto’s die ik met de frontcamera wil maken gewoon normaal lijken, totdat ik op de knop druk. Dan gebeurt er op magische wijze iets waardoor de foto’s zichzelf omdraaien. Ondersteboven dus.
Hoe krijg ik ze gewoon normaal?

Groetjes

Up

Nog een up

huh?
misschien kan je het ff googlen of op een technoforum vragen haha

bij mij is het btw bij snapchat juist zo dat mijn beeld 90 graden is gedraaid als ik een foto wil maken, maar de foto zelf is gewoon rechtop
is niet ideaal haha

bij mijn gsm is er dus zo’n speciale modus zoals zwart-wit, negatief, etc. en je kan ook kiezen voor omgekeerd beeld. Misschien moet je kijken of je ook zo’n omgekeerd beeld kan instellen en als je dan trekt zal het misschien normaal staan ? Hahaha, deze uitleg klinkt echt dom…

Heb je toevallig de Samsung Galaxy S+? Dit is namelijk dezelfde telefoon als ik en ik heb precies hetzelfde probleem. Niks aan te doen, iedereen met dezelfde telefoon die ik ken heeft er ook last van en niemand weet hoe het opgelost kan worden helaas :frowning_face: Je wordt er wel fotogeniek van! Haha

Ja ik heb inderdaad een S+. Oke, dan wordt het voortaan mijn telefoon onderste boven houden haha, (en hopen dat ik fotogeniek wordt) Iedereen bedankt voor de reacties!