frisss feest, gaan of niet?

mijn vriendinnen vroegen vandaag dus of ik ook mee naar fris ga. (dat is een feest voor degene die het niet weten :wink: ) en ik ben helemaal niet zo’n feestbeest. ik hang het liefst heel het weekend voor de buis. maar toen zeiden ze dat heel het dorp ging. en ik ben zon type dat er graag bij wil horen. dus ik wou wel mee. maar ze gaan dus alle 3 met andere mensen erheen. dus blijf ik dan nog met 1 vriendin over. en ik zie mezelf nog niet op zon feest. ik kan niet dansen en dan weet ik de hele avond niet wat ik moet doen. maar ik zie het dan ook weer voor me, dat iedereen gaat zeiken over dat ik niet ben geweest.
zal ik gaan of niet??

:'D

Als je niet wilt moet je gewoon niet gaan :’)

Tuurlijk wel, anders hoor je er niet bij.

Antwoord lijkt me duidelijk: nee.

Dat opzich vind ik al een enorme faal. Sorry hoor, maar je moet absoluut niet iets gaan doen omdat je erbij wil horen.

wat is nou eigenlijk precies een friss feest? ik ben een beetje nieuwsgierig haha heb er wel eens van gehoord maar weet echt niet wat het is. en volgens mij hebben ze dat in mijn stad ook niet

Nee, waarom zou je? Om er bij te horen?
Als je je vriendinnen maar hebt. Kijk, als jij al WEET dat je jezelf niet op zo’n feest ziet en je je ongemakkelijk gaat voelen, dan snap ik niet waarom je er uberhaupt over nadenkt om te gaan. Echte vriendinnen die zullen daar niet heel erg over zeiken en je keuze accepteren :slightly_smiling_face:

ohja dan val ik er buiten :blush:

Breeezaaahparty hardy.
Zogenaamd alcoholvrij en voor kleine kindertjes, maar de meeste kiddo’s drinken lekker in en gaan vervolgens vieze dingen doen in een hoekje.

Vrij nasty.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

That pretty much sums it up. Belachelijk die feesten.

Het lijkt mij echt niks. Ik ben nou niet bepaald oud, maar op die filmpjes lijkt het wel of het een zaal vol kleuters is (ja sorry, zo ziet het eruit). En dan lees je ook nog die berichten van ‘vingeren op de dansvloer’ wat fijn.

hahahah o vandaar dat ik niet wist wat het was, het is voor kindjes haha

iedereen doet net zo over zo’n frisfeest als bij fasd bij ons. (wel vanaf 16 dan)
maar ik WEIGER. ik ga NIET. principes, enzo.
wees sterk. ;p

Dit dus. Sowieso vind ik gewoon uitgaan veel leuker. Niet dat ik ooit op zo’n fris feest geweest, er is hier een tienerdiscotheek in de buurt, daar gaan de meeste mensen heen die nog niet echt uit mogen (nooit van mijn leven dat ik daar heen ga). Mij lijkt het niets dat fris, een boel geil gehump van kleine hitsige gastjes en meiden die denken dat ze helemaal geweldig zijn. Lekker thuis blijven zou ik zeggen.

zeg dat je niet kan… klaar opgelost :grin:

ja, nu ik dit zo lees is het voor mij ook wel echt nee. bedankt voor de tips.
x

waarom wil je er bij horen? :") wat een bullshit zeg

^
^ je weet toch hoe sommige mensen van 12, 13 jaar zijn (ik weet niet hoe oud zij is maar ik gok zoiets) die willen er gewoon graag bij horen
gelukkig was ik niet zo toen ik zo oud was en deed ik gewoon waar ik zelf zin in had