Frisse adem?

Misschien ken je me van het andere onderwerp: “Liefdesverdriet, eigenlijkk…”
Dit gaat over het afstand nemen van hem. Ik nam afstand van hem omdat mijn adem vreselijk is en hij wilde zoenen. Ik wil ook dol graag zoenen, maar mijn adem hinderd mij ervan.
Dit heb ik al geprobeerd maar het helpt allemaal niet:

• Mondwater
  • Tong poetsen

Oke best weinig. Maar ik wil dat mijn verschikkelijke adem voor altijd weg is. En niet voor 1 minuut, d.m.v. kauwgom of pepermunt.
Heeft iemand tips?

xoxo

Dafuq…

Not sure if trolling…

slechte adem kan ook komen door een medische aangelegenheid, zoals bijvoorbeeld ontstoken amandelen. zou ervoor naar de dokter gaan

Uhm oke…? Gewoon vaak genoeg je tanden poetsen, mondwater gebruiken, en gewoon altijd pepermuntjes bij je hebben? Je hebt ook pepermuntspray, zorgt ook voor een frisse adem.

Oh jonge. Dat komt niet overeen met je andere topic. Dus doe niet raar :"))).

Het gaat over diezelfde jongen.

Dat snap ik ook nog net wel.

Even naar de mondhygiëniste gaan, die weet er vast wel wat op!

trol??

Trol weet ik niet, maar de titel mag ook wel wat duidelijker. En bij een ander subboard.

dit vind ik wel heel bijzonder worden …

‘Even naar de mondhygiëniste gaan, die weet er vast wel wat op!’

Dit. En idd gewoon regelmatig je tanden en tong poetsen, mondwater gebruiken en ook flossen (!).

Hou kauwgom, peperpunt en of mondspray bij je.

Waarom zal het gelijk een trol zijn?

http://www.cb12.nl/

Geen mondwater met alcohol gebruiken!!! Mondwaters als ‘listerine’ voedden de bacterien in je mond alleen maar!! Altijd zonder mondwater!! En pepermuntjes/kauwgom met suiker voedden de bacterien ook alleen maar! Don’t do it!

Ik heb de perfecte tip voor je:
Koop een fles natuur azijn en doe een hééél klein beetje in een glas, dan een klein beetje water en dan spoelen, goed spoelen zodat het achterop je tong bereikt.

Het kan ook te maken hebben met het zuur te graad in je mond, sommige mensen hebben daar meer last van en dan kun je er tegen op poetsen wat je wilt Maar het gaat niet helpen, tegenwoordig hebben ze speciale mondwater producten die je zuurtengraad lager maakt, ow en btw als die jongen je echt leuk vind zal het hem vast niet heel erg uitmaken joh.