FRIS

Hey ik ga vrijdag naar FRIS en mijn vriendinnen die al een keer geweest zijn zeiden dat ik met een jongen moet gaan dansen schuren dus maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet. En waar moet allemaal op letten

Ik vond het ook nog fris buiten vanochtend

HAHAHA

Oke en dan nu even een beetje serieus:

Maar ga niet schuren met jongens omdat je vriendinnen dat zeggen. Wat klinkt dat ook smerig eigenlijk. Je schuurt dan met je kont tegen een jongen zijn lul. Weet niet of je dat wilt?

Gewoon dicht tegen elkaar dansen met je poenie enso jwz yolo xoxoxoxo

Nou ligt er een beetje aan hoe ik me erbij viel want ik weet het niet.
Mijn vriendinnen en ik hebben er ook afspraken over gemaakt dat we sowieso niet met ze gaan zoenen. (wat ik ook niet van plan was) ik ben 13 als je dat wilt weten

Je weet wel dat je ze een soort hint geeft dat je met ze zou willen zoenen dan? Want je zit ook al met je kont tegen hun lul aan. Dus ze zullen het best proberen. Wat doe je dan? Durf je dan nee te zeggen?

Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, en niet wat anderen zeggen! En je hebt nog genoeg tijd om van alles te ontdekken, je bent immers 13 en staat nog fris en fruitig in je leven!

Nou we hadden bedacht dat als zo’n jongen ons omdraait dat we hem dan een knuffel geven en dan weg lopen/dansen ( we waren melig toen we dat bedachten)

Oke :’)

Naja, doe wat je zelf wil, maar doe geen dingen die je niet wilt en laat je ook niet overhalen door vriendinnen. Als jij niet wilt schuren, doe je het niet

En daar gaan we weer…

Gewoon gezellig maken met je vriendinnen, daar gaat het om. Die hitsige jongetjes moet je links laten liggen.

Mee eens, je bent per slot van rekening nog maar 13 :face_with_raised_eyebrow:

gwn go with the flow
swaggy

Gewoon daggeren die handel.

Je bent 13… . Op die leeftijd moet je je echt nog niet bezighouden met je kont tegen een jongen zitten te schuren. Nee dat maakt je niet cool of stoer. En wat als een jongen verder wil want je geeft die boodschap dan wel, durf je nee zeggen?

toen ik 13 was en toen ik deed schuren ging er niet in mijn hoofd om dat hij op dat moment tegen mij aan zat te dansen met zijn piemel.
het was meer het feit dat je lichaamscontact had met die jongen, en aangezien dit minder intiem is dan face to face dansen is het niet een signaal naar de jongen dat je met hem wilt zoenen.

Zo ver mogelijk naar voor buigen en dan met je kont tegen zijn kruis aan beuken succes meid xoxo