Fris: wat trekken jullie aan?

basic spijkerbroek basic zwart t-shirtje(wit schijnt door)
en dan BAMM
veel verschillende gekleurde riemen,armbanden kettinkjes en leuke oorbellen

Gewoon een spijkerbroek een hemdje of een t-shirt met korte mouwen en de ene keer heb ik gympen aan en de andere laarsjes en wat sieraden.

De eerste keer dat ik daarheen ging was dus echt een afgang:
Ik was de enigste met een glitterjurk en legging en ballerina’s omdat ik dacht dat dat wel normaal was.

Wat bleek:
De meeste meiden in een spijkerbroek met leuk topje, of een legging met een leuk topje. En iets als sneakers, hakken, andere schoenen eronder.

Je bent bang om geschuurd te worden door andere jongens. Waar the hell is je vriend dan?? Neem aan dat je met hem danst en als je er toch zo bang voor bent, zou ik niet eens gaan als ik jou was. Wat is de lol dan om er te zijn :S?

Ik draag meestal taillerokjes met wijde hempjes erin, een panty en heels.
maar dat zou ik denk ik niet doen aar zo’n feest? ik weet niet…

leuke gympen of vans, een leuke spijkerbroek en een leuk hemdje met evt. een vestje (zou het niet doen BLOEDHEET) leuke ketting en ring, als je armbanden om wilt, niet te lossen (gaat irriteren met dansen)

en als je geschuurt word, gewoon weglopen !

xoxox
hoop dat ik je heb geholpen :slightly_smiling_face:

… je vindt het moeilijk om met je vriend naar fris te gaan omdat je bang bent om geschuurd te worden. Hoe oud ben je? Als jij niet geschuurd wilt worden loop je gewoon weg of zeg je er iets van -___________-

Ik ga ook! Heb er echt heel veel zin in!
Ik trek een legging aan met een soort van wijd bloemetjes pof shirt… Dat schijnt bij de armen beetje door, maar bij de rest is het gewoon bedekt, maar er zit nog stof onder maar dat is heel kort dus dan doe ik daar een zwart rokje overheen :grinning:
Schoenen heb ik echt geen idee, maar ik vind de frisfeesten altijd heel erg leuk! Zelfs als ik een vriend heb, ik kom er niet naartoe om geschuurt te worden…

gewoon een mooie spijkerbroek en een leuk topje of shirtje

ik zou iets van een klitteband pak aan doen of een broek met schuurpapier op je kont, kan je lachen

^hahahahahahha

Bij het uitgaan trek ik meestal een broek met een leuke blouse e.d. aan. Maar soms ook wel een jurkje (ligt er echt aan waar ik heen ga, en dan geen jurkjes die nog net mijn kont bedekken). Alleen in jou geval zou ik het lekker bij een spijkerbroek met een leuk shirt laten. Ik zou persoonlijk voor platte schoenen kiezen, maar als je voor hakken wilt gaan lekker doen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat zijn we allemaal weer leuk.

Mijn outfit van normaal is ook niet zo geschikt voor zo’n feest. Ik doe gewoon een leuk topje aan, zwarte shorts, panty en hakken/vans.
Doe gewoon een leuke broek aan en een leuk shirtje/topje met schoenen die er bij passen en waar je een hele avond op kan staan.

NIET iets wat sexy is. Het kan wel mooi zijn, hoeft niet sexy te zijn. Gewoon een skinny met ballerina’s/andere schoenen, geen hakken en een mooi shirtje?

Persoonlijk zou ik nooit naar een feest gaan waar je al eerder bent geweest en waar je niet kunt voorkomen dat je continu geschuurd wordt.

Iets comfortabel en mooi? Als je niet wil dat jongens tegen je aan humpen, duw je ze toch gewoon van je af?

Witte broek (dat geeft een leuk effect bij van die blauwe lampen) verder een hemdje en schoenen waar je goed op kan dansen. :slightly_smiling_face:

Heb je geen leuk topje/blousje, niet zoiets basic maar gewoon iets leuks met knoopjes/ruffles oid? Met een spijkerbroek eronder en laarsjes? Niet te druk over maken, 't is maar een feesje.

http://www.spunk.nl/upload/fris5.jpg

http://www.spunk.nl/upload/fris13.jpg

http://cms.scholieren.com/media/get/id/1914

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpPii32mzzliQF9LcKxgMs_d2LAqBbR78GRolsK3qooTI-4h1YIg

Het is gewoon een kinderfeestje :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dus waarom bang zijn? Draag gewoon wat je mooi vind…

Spijkerbroek, sneakers, topje… taadaa…

maar persoonlijk zou ik niet gaan. Volgens mij zit er een luchtje aan die feestjes. ( Heb gegoogled =D ).