Fris: wat trekken jullie aan?

Hoi Meiden!

Ik ga waarschijnlijk weer, na een jaar, met vriendinnen naar Fris. (Jullie kennen het wel, dat dansfeest waar oneindig veel geschuurd wordt…) Ik was voor het eerst gegaan toen ik 11 was, ik mocht naar binnen omdat mijn vander bij PANAMA werkte toen als DJ. Dus sinds dien kreeg ik altijd gratis Friskaartjes naar PANAMA, dus ik ging regelmatig. Ik was er eigelijk nooit echt fan van, want ik haatte die sletterige meisjes die met 30 jongens op een avond zoenden of het feit dat je er platgeschuurd werd.

Maar nu vraag ik me af, wat doen jullie aan als jullie naar Fris, of een ander dansfeest, gaan?

Ik heb nu een vriendje, en hoe moeilijk het ook lijkt, ik ga met hem naar Fris dus de 17e Maart en met een paar andere vriendinnen. Alleen wil ik zelf niet geschuurd worden door anderen jongens. (Dat gaat waarschijnlijk niet helemaal lukken vrees ik… maar daar draait het hier niet om.)

Wat zouden jullie aantrekken als jullie mij waren?

'xxx!!

Een heel kort rokje zodat je daar lekker seksueel geintimideerd kan worden. Dat gebeurt daar toch?

Een witte kort hemdje met een knal roze bh eronder.
Legging met natuurlijk een string
Hoge pumps waarop ik niet kan lopen
En me nickelson jas.

korte zwarte rokjes zijn altijd leuk! gewoon over een leuk hempje ofzo.
btw als iemand je probeert te schuren; omdraaien en hem een klap geven… (een klein tikje is ook goed.) als hij maar begrijpt dat je het niet wilt. of blijf gewoon bij je vriendje staan! Succes!

Een spijkerbroek?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon wat je normaal ook aan zou doen met uitgaan.

( Dat zou ik zowiezo niet aantrekken, zo ben ik niet. Maar ik dacht, wat trekken jullie aan gewoon bij het uitgaan wat niet te ‘sletterig’ is, maar dan wel ook leuk is voor je vriendje? Gewoon uitgaan dus, en dan een beetje letten op het feit dat het Fris is. )

En @knackebrod Je hoeft niet zo ironisch te zijn… ;S

Je snapt dat korte rokjes niet handig zijn als ze niet geschuurd wil worden? En even serieus, je gaat iemand toch niet slaan als hij je wil schuren, gewoon wegduwen of weglopen?

O ja make up: foundation die 5 x donkerder is zodat ik een mooie oranje gloed krijg op me gezicht

5 lagen mascara en een doorzichtige lipglossje

Meid je gaat er fantastisch uit zien xD

Een veeeel te lage broek en een grote witte omaonderbroek. Gegarandeerd dat jij niet geschuurd gaat worden!

Oke, nu is het niet leuk meer!
Gewoon een spijkerbroek een leuk topje en mooie hakken (als je daar op kan lopen!)

Op zo’n beetje heel GS heerst haat tegen frisfeesten, dan hoef je hier toch geen serieuze antwoorden te verwachten?

het is nu niet meer grappig hoor? :’)
gewoon een leuke spijkerbroek met een niet te diep uitgenseden shirtje en leuke sieraden. en ballerina’s ofzo.

[b]Als je dit een dom topic vind en ironisch gaat reageren, doe het dan liever niet?

Dankje… ;S[/b]

Ik weet eerlijk gezegt niet eens wat frisfeesten zijn, maar als zij er nou naar toe wilt.

@ WinterFairy: Ik heb er ook alleen maar van gehoord op dit forum, hoor. :slightly_smiling_face:

OT: Een spijkerbroek?

Wat trekken jullie meestal aan?

Ik zou persoonlijk geen hakken aandoen, want dan wordt mijn hele avond verpest door pijnlijke voeten. Spijkerbroek, shirtje met korte mouwen, platte schoentjes, sieraden.