FRIS@ mezz

Hee,
Er was laatst een winactie hier op girlscene over een feest dat FRIS heet en in Breda is.
Ik heb dus gewonnen!
Maar ik vroeg me af of het daar wel leuk is voor iemand van 15?
xxx

Misschein moet je dat van te voren bedenken? -.-

Ik heb ook die kaarten, maar ik had me vergist in de datum…
Dus als iemand ze wil?

@xHappyFacex: ik had dat ook van te voren bedacht, maar ik twijfel nu toch… Dus daarom vraag ik het aan andere mensen die daar wel eens komen?

nee.
In amsterdam is het echt niet leuk. Er zijn alleen maar kinderen van 12 die allemaal heel sletterig doen en jongetjes die zich zwaar stoer voelen…
Misschien is het daar wel anders omdat het niet in amsterdam is… Maar ik zou het je niet aanraden denk ik…
Ik zou wel gaan als ik jou was, je kan altijd nog weg als het stom is.

op hyves wordt bijna iedereen doodgegooid met hun spam.

en als iedereen nee zegt dan ga je niet. Terwijl hier dnek ik toch wel genoeg meisjes onder de 16 zijn die Wél heel graag hadden willen gaan.

Ik vraag me af waarom mensen met win acties meedoen als ze niet eens weten waarvoor het is. Dat is gemeen tegenover iemand die wel echt graag wil!

Idd. Maar als je ze toch hebt, gewoon langsgaan denk ik of weggeven aan iemand die ze wel wilt. Maar niet niet gaan, want dat vind ik niet kunnen.

Dat is echt lullig!

Inderdaad.
En d’r zijn er nu al 3 :see_no_evil:

yeah ik heb kan helaas niet ik dacht dat het volgende week was iemand?

gewoon gaan, met vriendinnen
ander neem je de kaarten van die andere 2 over en neem je nogmeer vrienden mee, maak het zelf gewoon gezellig.

In de mezz is het altijd gezellig! Gewoon gaan zou ik zeggen :]

sorry ik kan niet