Fris-feesten.

[i][b]Hee mensen,
ik was gister op een Fris feest.
dat is een feest voor jongeren van 12 t/m 15.
ben je er wel eens geweest? wat vond je ervan?

x[/b][/i]

wat is dat?

www.wijzijnfris.nl de site (:

echt verschrikkelijk is dat, alleen maar jochies die van achter tegen je aan staan te rijden. BAH. zonde van me geld!

ik had een keer kaartjes gewonnen voor een frisfeest hier op girlscene… :stuck_out_tongue:
maargoed, ben er verder niet heen geweest, geloof dat er ook niet veel aan is…

Wij hadden in arnhem Bubbles, dat was het zelfde idee…
Vond het meestal wel leuk… maar het idee van geen drank en niet roken werkte nooit.
Thuis indrinken en daar je pakje peuken naar binnen smokkelen.
Het werd een beetje stoerdoenerij als je daar was, maargoed beter dan het hele weekend op de bank zitten.

Lijkt me niet echt wat, ik ga met mijn 14 jaar wel gewoon een 16+ disco in :’)
Ik hou ook niet echt van leeftijdsgenootjes, die gaan vaak niet eens uit of drinken zich lam.

Het is ook eigenlijk een Brugger feest om het zomaar te noemen
dat vinden ze stoer… (;
ik zit zelf in de 2e en ik en mijn vrienden vonden het leuk om een ‘laaste’ keer
te gaan ! Het is opzich best leuk , behalve al die Jochies die je de hele tijd komen te schuren en zoenen…

Ik was zelfs verkoper geweest ervoor. Toen ik 12/13/14 was ging ik er heen.

Weet nog dat een jongentje van 12 voor me opeens door z;'n knien zakte. Comagezopen…

Ik wil me die tijd maar liever vergeten…

oh een soort Safe.
nee, ben ook niet van plan te gaan.

safe
http://www.welovesafe.nl/index.php

Ik ben er 2x heen geweest toen ik 13 ofzo was, maar nu zou ik t niet meer doen haha ;p ookal ben ik nog 15
vond het die 2 keren wel leuk want het was zegmaar mn eerste ‘uitgaan’ maar nub en ik er toch iets te oud voor.
en oja die geile jongetjes die schuren enalles viel volgensmij bij mij heel erg mee, of ze wilden mij gewoon neit hahah.

Nee ik vind het echt niet leuk… :’)

Het is wel leuk als je er veel mensen kent :slightly_smiling_face:

toen ik 13 was ging ik erheen…

^ja dat is geloof ik de gemiddelde leeftijd zeg maar … :slightly_smiling_face:

haha ja denk ik ook :slightly_smiling_face: ik ben nu bijna 16 dus ik ben er allang niet meer naar toe gegaan hihi

Neuh, op die leeftijd had ik aan schoolfeesten genoeg.
Bij dit soort feesten heb ik toch een beetje het idee dat het een soort ‘vadertje en moedertje spelen’ is qua uitgaan. Aka net als bij vadertje en moedertje doen we net als de ‘groten’ doen maar dan voor kinderen.