Fringe bikini trend

Hallo mensen ^^
Ik heb dus gehoord van de Fringe Bikini trend. En blijkbaar wilt íedereen er een :wink:
Maar ik heb dus een vraagje. Op www.fringed.nl heb ik al een paar hele mooie bikini’s gezien.
Ik vraag me af of dit niet een beetje te sexy is :flushed:
Het zou een beetje raar zijn als iedereen op strand mij de heletijd aankijkt :flushed:
En wat voor kleur zou ik nemen? Ik hou van paars en blauw, dus ik twijfel nog :open_mouth:
Dankjewel alvast!
xxx

Het zijn hele leuke bikini’s, niet te sexy ofzo.

Maar ik denk dat dalijk echt iedereeeeeen ze heeft, dat is wel jammer.

Ja, oke, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Maaaaar…ze zijn wel echt heeeel mooi :open_mouth:
Dus het is moeilijk

Ík vind het wel ‘te sexy’, liever gezegd hoerig. Bovendien heb je ze op eBay voor nog geen 10 euro al.

Iedereen loopt erin aankomende zomer. Walgelijk.
"heeeee wat toevallig, heb jij m ook? nahhhhh! :grinning_face_with_smiling_eyes: "

Ben ik de enige die het vreemd vind dat de TS pas 2 berichten heeft en ze alle2 over die site en hun bikini’s gaan…?

Idd, op Ebay al voor 10 euro. Op Nederlandse webshops vaak €35.95. De zomer duurt nog lang, dus op ebay bestellen kan makkelijk :wink:

Kijk, ik snap het wel.
Op ebay enzo heb je ze ook. Ik heb dat ook gezien :open_mouth:
Maar het probleem is, daar heb je paypal voor nodig :frowning_face:
En ik heb geen paypal, en er zijn zoveel mensen die geen paypal hebben.
Bankoverschrijvingen vind ik veel fijner!
xxx

ik vind ze heel leuk en totaal niet hoerig, tenzij je supergrote tieten hebt die zowat uit je bikini vallen, maar dat is met alle bikini’s.
de enige reden waarom ik die bikini zelf niet koop is omdat iedereen die heeft.

Ik vind er niks aan…

Ik had er een vorig jaar, nu heeft iedereen ze.

Hoerig.

Ik vind deze bikini totaal niet sexy ofzo hoor…? Sowieso vind ik m afschuwelijk, maar ik snap niet hoe je de bikini op zich sexy kan vinden. Ik zie wel in waarom de uitstraling een beetje ‘hoerig’ kan zijn, maar dat is ook maar wat je zelf uitstraalt…

Ik denk dat dit btw echt een bikini is waar je hele ronde vormen voor nodig hebt, anders staat het niet. Als je echt slank bent dan wordt dit denk ik heel lelijk, te grof voor je lichaam.

Ik vind het wel leuk en het staat totaal niet hoerig, snap eigenlijk niet waarom het hoerig zou zijn. Is het hoerig omdat er draadjes aan zitten, ik snap het niet?

Iedereen vindt dit nu leuk…
Wacht maar tot je deze zomer op het strand loopt.
Iedereen in dezelfde bikini :’)

Ik denk niet dat iedereen je aan gaat kijken, aangezien 75% van het strand waarschijnlijk een fringe bikini draagt.

Ik vind hem wel leuk, maar zou hem niet meer kopen omdat het nu zo’n hype geworden is.
Ik zie trouwens niet in wat er sexyer aan zou zijn dan aan normale bikini’s?

Ik vind het echt niet mooi :") Een beetje sletterig, eigenlijk.