Fringe Bikini kopen?

Allereerst wil ik hallo zeggen tegen iedereen want ik ben hier nieuw :flushed:

ik ben larissa en ik ben 13 jaar, een paar meisjes uit mijn klas hebben een fringe bikini besteld, en ik vind die fringe bikini’s eigenlijk wel leuk en ik wil er ook een. Ik heb nu op deze website een paarse fringe bikini gevonden alleen niemand heeft die: http://www.fringed.nl/fringe-bikinis/paarse-fringe-bikini-normaal.html

vinden jullie deze mooi? als je op bikini’s drukt op de site dan staan er meer kleuren.

en is het niet dat iederen zo’n bikini koopt en het dus voor schut word? :flushed:

dankje ! :hugs:

als jij ze mooi vind neem je hem toch gewoon!

Idd + Algemeen vind ik leuk topic + op ebay is ie volgens mij goedkoper, maar weet niet of je op ebay mag/kan bestellen.

ik mag van mijn moeder niet met credit kaart :frowning_face:

Hoeft niet, eBay kan ook met Paypal! En hij is er 20 euro goedkoper, als je dat vertelt mag het misschien wel.
Ik wil je wel waarschuwen, het is niet leuk om dezelfde bikini te hebben als iedereen. Je kunt beter een andere zoeken, want héél veel mensen hebben deze zomer deze bikini. Zoals je al zegt hebben meerdere mensen uit je klas hem al, dan kun je beter origineel zijn. Ondanks dat ik er best van baal dat iedereen deze bikini heeft omdat ik hem begin vorige zomer ook wilde bestellen, maar toen toch voor een andere ben gegaan. Toen vond ik hem geweldig en origineel en wilde hem deze zomer bestellen, maar als iedereen hem heeft is dat al niet meer leuk.

Ik vind hem niet zo leuk + ik denk dat veel meisjes ze gaan dragen deze zomer, dus ik zou hem niet kopen.

Ik vind ze ook heel leuk, maar ik denk dat echt heel veel mensen met deze bikini gaan lopen. Ik zou dan een bikini kopen die er een beetje op lijkt, dan heb je niet precies hetzelfde, maar wel iets wat erop lijkt.

Slotje.