Fright Nights.

Daghoor. (:

Dit jaar halloween willen we weer met een groepje ergens heen.
We zijn al twee keer naar Walibi World geweest en willen nu eigenlijk wel iets anders. Nu hebben we wel zo van; 10 jaar fright nights in walibi, doen ze vast wel wat extra’s.
Maar ik heb ooit wat gelezen over Warner Bros fright nights.
Is er toevallig iemand die daar naar toe geweest is en of dat echt leuk is?
Want als je gewone reclames op tv ziet, is het echt met spongebob enzo.
En ik zit nu niet te wachten op een spongebob in een mummypak.

Of heeft er iemand anders nog leuke suggesties? Zolang het maar wel eng is en bereikbaar. :stuck_out_tongue:

Ben je ook echt naar de Fright Nights van Walibi geweest? Ach, of ze dat in Warner Bros doen weet ik eig niet, maar ik denk niet dat het dan met een bloedende Spongebob is hoor.

ja, ik ben ook echt naar de fright nights geweest.
En warner bros heeft het wel, heb net even op de site gekeken. maar het ziet er niet spectaculair uit ofzo, dus ik dacht; misschien heeft iemand ervaring.
Want walibi ziet er ook niet geweldig uit, maar is wel leuk.
en met die bloedende spongebob; niet alles moet je letterlijk nemen.

Ik vond Fright Nights eigenlijk helemaal niet eng, het viel zelfs een beetje tegen. Mij lijkt Warner Bros zoiets gelijks …

Neem ik ook niet, ik bedoel gewoon dat het wss niet supercrappy zal zijn. Je moet het mss gewoon uitproberen. Ik dacht ook dat de Fright Nights in Walibi helemaal niet eng zouden zijn, vooral omdat ik de site zelf niet zo spectaculair vond maar ik durf er nu niet zo snel een tweede keer naartoe.

Zijn de Fright Nights eig niet gebaseerd op een ander evenement in Belgie ofzo? Ik geloof dat mijn moeder dat eens zei, mss kan je dat evenement opzoeken :3

was vier jaar geleden eens naar walibi geweest met halloween, kreeg ik in walibi zelf pas te horen dat we om 6 uur werden opgehaald, net waarom het ging beginnen zeg maar. Toen zag ik wel van die mensen rondlopen en vond ze er bets eng uitzien. (was 14:P)
En toen jaar daarna wel geweest, en toen heb ik lopen gillen als een gek. Vinden ze alleen maar mooi dus ben door heel kinderwalibi gerend met een griezel achter me aan. In elk haunted hause zaten ze achter mij aan omdat ik zo opgefockt was haha. Uiteindelijk was ik niet naar club roxy gegaan. Jaar daarna wel, toen gingen ze achter andere vriendin aan haha. Moest me echt inhouden om te gillen.
Was wel echt super maar zou nu graag wel eens wat anders willen. Walibi zelf is namelijk niks aan, alleen die fright nights.