Fright night issue.. Help!

Hi, Ik plaats mijn vraag/verhaal even hier omdat ik niet weet wat ik moet doen. Als eerste heb ik een bijbaan bij een autobedrijf waar ik meega met evenementen enalles. Nu was ik pas met het bedrijf in Rotterdam en ik en een collega houden allebei superveel van horror. Nu hadden we het over Walibi fright night waar ik al kei lang heen wil en hij vroeg zullen we samen gaan? Dus ik stemde hierbij in omdat geen van mijn vrienden hiervan houdt en laat staan mee wil. Nu gaan we dus 31 oktober en hij had de kaarten al besteld. Maar ik woon in het onderste deel van nederland en hij boven dus de afstand is redelijk groot. Nu heb ik dit dus aan mijn moeder verteld maar die keurt niks goed. Ze vind het niks dat ik alleen ga zonder een vriendin maar niemand van hun wil mee maar mijn moeder blijft doorgaan dat ze t niet wil en het is te laat en te lang rijden met de trein. Maar ze weet nog niet dat we de kaarten al hebben. Ik zit nu echt met een dilemma of ik nu met mn moeder moet praten of er andere mogelijkheden zijn, of afzeggen dat ik niet meer ga. Ik ben bijna 21 trouwens. Hebben jullie misschien tips? Alvast bedankt!! Xx

Er is hier wel al een topic voor.

Ik vind het best wel raar dat het zo een super grote issue is voor je moeder, aangezien je al bijna 21 bent. Volwassen dus. Volwassenen zullen wel vaker ergens alleen heen moeten hoe ver dat ook is. Maar naast dat zou ik er echt gewoon met je moeder over praten dat de kaarten al besteld zijn en dat die ook best prijzig zijn (ervaring mee, ben zelf ook geweest 11 oktober) en dat je dit dus niet zomaar even af kan zeggen. Als je moeder je echt niet laat gaan zul je misschien met die jongen moeten afspreken dat het anders moet en hij je misschien komt ophalen of dichterbij met je afspreekt en dat hij dat ook doet met de terug weg. Zal heel vervelend zijn voor die jongen, maar anders kun je dus niet gaan. Verder valt er denk ik niks aan te doen… Succes!

Edit: Misschien had je dit ook beter eerst even met je moeder kunnen bespreken voor je ja zei tegen die jongen, ik neem aan dat je wel wist dat je moeder zo dacht over die dingen.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/walibi-fright-nights-281911.0.html

^ Slotje.