Friesland.

Nog nooit geweest. Geen serieuze mening over, dus.

Geef mij maar Utrecht.

apart volk daar in Friesland :stuck_out_tongue:

Ik denk trouwens wel dat wij friezen indd de mensen mischien uit de echt grotere steden wat minder snel acc omdat ze sneller lastig en agressief zijn. Maar dat hoeft niet iedereen zo te denken.

Dat bedoelde ik niet zozeer. Mijn moeder moest een keer voor camerawerk voor de NOS in Friesland zijn, en toen stonden ze de crew helemaal aan te kijken, en vroegen ze aan mijn moeder zo van ‘waar kom je weg?’ of zo, en toen bleek dat ze niet uit Friesland kwam vroegen ze haar wat ze dan kwam doen in Friesland. xD Lekker dan.

fryslân boppe ! de rest kist near skoppe
of zoiets zeggen ze altijd bij ons :slightly_smiling_face:
woon vlakbij LWD en zit daar op school maar echt serieus al die mensen uit leeuwarden kennen bijna geen fries xD tot zover onze friese volk :stuck_out_tongue:
oant sjen! :slightly_smiling_face:

Oh geef mij maar mijn heerlijk bekakte stadje, ik heb niets met Friesland, hoewel er wel een paar leuke jongens wonen die ik ken! Dus misschien kom ik wel even Sneekweek volgende zomer!

nog nooit geweest, en zou er eerlijk gezegt nooit willen wonen.

Fryslân boppe! de rest meist dea skoppe!

(niet verkeerd bedoelt hoor. :stuck_out_tongue:)

of fryslân boppe! de rest meist near skoppe :slightly_smiling_face: is wat minder grof :slightly_smiling_face:^^

SNEEEKWEEEK (L)
hahaha wist je dat de wegen bij lemmer ophielden en in friesland helemaal geen wegen zijn naja verharde wegen :crazy_face:

Huh ik snap hem niet. In Friesland zijn geen verharde wegen?

ik wenje yn Fryslân.
En ik houd er wel van. Heerlijk nuchter zijn ze hier! Het spijt me zeer om het te zeggen, maar veel mensen uit de rest van nederland zijn zo overdreven. ( niet over-een-kam-scheerderig bedoeld hoor!) Het enige wat ik jammer vind, is dat er zoveel wordt geroddeld in de dorpjes hier.

nee, en we rijden ook nog met paard en wagen ipv auto’s…

Als we het er toch over hebben. Ik wacht nog steeds op de centrale as!

eh, er zijn hier gewoon verharde wegen?
maar goed, friesland is wel leuk hoor!
ja sneekweek, jezus wat een drukte. ik kan dan niet eens meer normaal de stad door.
maar het is wel altijd erg gezellig. ^^

Dat hoorde ik een keer een toerist hier in friesland zeggen… haha vond hem zelf enorm grappig:P

:3 zou eigenlijk best grappig zijn, als we hier allemaal nog met paard en wagen zouden ‘rijden’

M’n moeder komt uit Friesland, ik woon in West-Friesland :].

maar gewoon het idee dat zo’n toeristje uit hartje amsterdam komt (denk ik) en serieus denkt dat het zo is… dat is toch vet grappig?

haha jaa had m goed uitgelachen xD had je er ook op greageerd? :stuck_out_tongue: