Friendzone.

Kan iemand me helpen? Ik ben nu inmiddels al 1 jaar verliefd op mijn beste vriend. Alleen een probleempje, hij woont in een ander land,mijn moeder komt uit datzelfde land en mijn oma woont daar dus gaan we er bijna elke vakantie heen.
Ik vind hem dus echt heel leuk, we praten veel via facebook als we er niet zijn.

Alleen ik weet niet wat ik moet doen , het hem vertellen en als hij mij niet net zo leuk vind een goede vriend verliezen,of het geheim houden…
Ik heb hem al geprobeerd te vergeten maar dat lukt voor geen meter =SS Als we op vakantie zijn zie ik hem bijna elke dag en gaan we wat leuks doen met hem en mijn nichtje samen meestal. We zijn dan meestal bij mij thuis. Als ik naast hem zit komt hij altijd met zn been tegen mijn been aan… maar oke… Advies? :bored: X

(Ik heb trouwens 1 jaar daar op school gezeten, hij en mijn nichtje waren de enigen die me nog opzochten, sinds ik hem ken heeft hij geen vriendin gehad. Daarvoor wel =P)

Misschien kan je voorzichtig zeggen;’ hey ik moet wat vertellen, ik denk dat ik iets meer dan vrienden voor je voel’. Of vraag aan hem of hij misschien wat meer voelt dan vrienden dan weet je wat je moet doen. Zit er niet te veel over in er zijn zoveel andere jongens toch? En er gebeuren ook nog andere leuke dingen. :slightly_smiling_face:
xx

Dankjewel =)

als een echte goede vriend zou hij het wel accepteren, right?:slightly_smiling_face:

Ja ik denk het ook wel… Hoop ik =)

gewoon doen meid komt goed echt! :slightly_smiling_face:

Dankjewel =)
Dit is nu mijn goede voornemen van 2013. =D

haha goed idee!:slight_smile:

Up

Europa, 2 uur vliegtuig =)

Friendzone bestaat niet. Dat heet gewoon afgewezen worden, maar friendzone komt minder hard aan.

Ga ervoor, succes ermee!

Wat bedoel je ?

Dankjewel =)

Good Luck;;

Als ik jou was zou ik het wel in het echt vertellen dan kan je z’n reactie peilen en het ook meteen goed praten zeg maar…

Oke ik probeer het.
Wat zou ik dan eigenlijk precies moeten zeggen? =S

up

Als ze toch nog geen actie heeft ondernomen, kan ze toch ook nog niet afgewezen zijn :’)

Ik zou het hem wel zeggen denk ik, wie weet vind hij jou ook wel leuk maar durfde het je niet te zeggen. Niet geschoten is altijd mis!
Succes!

Oke, ik denk wel dat dit het handigst is…
Heel erg bedankt ! =)