Friendstalker ?

Ik heb een probleem met een ‘vriendin’ van mij.
Ze is een soort kleefpastij die ik niet van me afkrijg.

Het begon begin dit jaar:
Jamie* was nieuw in onze klas en omdat we nogal een hechte klas hebben werd ze niet in een keer toegelaten tot onze vriendengroep. Meer dan een maand zat ze alleen in de klas en ik had echt het gevoel dat ik de enige was die medelijden met haar had. Dus ik besloot een paar keer naast haar te gaan zitten en haar beter te leren kennen. Jamie was heel aardig en spontaan en een totaal ander persoon dan ik verwacht had. We gingen meer met elkaar om en het was altijd super gezellig. Jamie had wel altijd een beetje ‘afdankertjes’ aan dus besloot ik met haar verjaardag met haar te gaan shoppen. Ze zou samen met mij gewoon voor leuke dingen gaan kijken en dan die dag erop met haar moeder een paar kleren kopen. Zij had wat dingen gepast (die ze dacht ik zou kopen), ik had ook wat dingen gepast (die ik niet kon kopen omdat mijn kleedgeld op was). De volgende avond kwam ik bij haar langs, ze liet me haar nieuwe kleding zien en tot verbazing waren dat alle dingen die ik had gepast! ik deed er natuurlijk niet moeilijk over maar dit soort dingen bleven zich herhalen. Ik had er wat van gezegd en ze zei alleen maar: ‘ik kan er toch ook niks aan doen dat we dezelfde kledingstijl hebbhen?’ goed, die kleding daar kon ik nog mee leven… Maar het werd steeds erger. Ze ging op zangles (net als ik), ze ging hockeyen (net als ik), ze heeft met drie ex-vriendjes van mij gezoend, ze checkt iedere dag 15 keer mn hyves (ik ben goldmember dus ik kan dat zien), ik was mijn mp3 kwijt en zij had hem weer gevonden en toevallig had ze een nieuwe mp3 speler met alle nummers die ik ook had… Ze wilt dezelfde kant op qua opleiding, ik weet niet meer wat ik met haar aanmoet! Ik heb er al met mijn vriendinnen over gepraat en ik ga steeds minder met Jamie om maar ze blijft dit soort dingen doen! Mijn mentor zegt dat tegenwoordig alle meisjes op elkaar lijken en dat dit soort dingen nou eenmaal niet te vermijden zijn. Wat kan ik nog doen met deze STALKER?
Please help me, want ik word echt GEK van haar!

(* Jamie is niet haar echte naam, maar dit doe ik omdat ze ook op Girlscene zit)

;o Das egt kut!
Ik weet ook niet egt wat je moet doen maar je kunt wel met haar gaan praten, ze is egt een stalker …

xD ja dat ken ik