friendsss

Hey ,
Ik heb een vriendin en ze denkt dat ze alles is, echt heel erg vervelend dus.
Als ik aan kom lopen dan kijkt ze me echt aan als een bitch en zo gedraagt ze zich dan ook echt !
Ze heeft een keer gezegd dat ik dik was , daarna ben ik zes kilo afgevallen in de hoop dat ik dan wel goed was.
Ze roddelt over me en ik weet dat het eigenlijk geen echte vriendin is maar ze hangt nu ook bij me echte andere vriendinnen rond die haar eigenlijk ook niet mogen…
Ze geeft me ook overal de schuld van enzo echt vervelend,
wat moet ik doen…

Dat is geen vriendin, gewoon negeren. Ga niet veranderen omdat zij dat wilt.

Spreek haar er op aan. Of doe niks.

heb ik al vaker gedaan, ze word boos en legt de schuld altijd bij mij neer.ikword eigenlijk beetje machteloos ervan…

Uhm nog al makkelijk! Dat ze een gemeen mens is en ze echt moet stoppen met jou af te katten en op te jutten! Waarom zou jij je anders gaan voor doen of veranderen om in de smaak te vallen bij zo’n sorry " bitch " (ik hou niet zo van schelden maar er is echt geen ander woord voor hoe jij haar beschrijft enzo) Wat je ook in je bericht zei is dat je ook echte vriendinnen hebt! En zij mogen haar ook niet, of wel? Nou als je echte vriendinnen haar ook niet mogen zou ik gewoon lekker leuke dingen doen met je vriendinnen en niks van dat andere mens aan trekken! Je moet je echt niks van haar aantrekken! gewoon langs je heen laten gaan, maar als je een gesprek met haar er over wilt hebben of als je wilt weten waarom ze zo gemeen doet tegen je zou ik dat ook gewoon doen. Je hoeft je niet tegen te laten houden voor iemand die zo veel lager dan jou staat! Waarschijnlijk doet ze zo omdat ze jaloers op je is of bedreigd voelt door jou of idk… In ieder geval dumpen die meid zou ik zeggen! Ze bekijkt het maar.

Jaa precies ! Ja ze kat me de hele tijd af en als ik bij dr loop voel ik me best onzeker, ze doet hel gemeen en dat is ze eigenlijk ook. Me vriendinnen mogen haar ook niet alleen als we het zeggen gaat ze in de slachttoffer rol zitten. dan vind iedereen haar zielig en zijn wij weer de klos want ze kan iedereen tegen je zetten en ja… op de middelbare school is dat niet zo moeilijk

Ik snap je helemaal! er was een meisje waar ik bijna altijd ruzie mee had! Ik snapte echt niet wat ze nou van me moest ze zat me altijd af te katten. En wat ik nog erger vond is dat ze altijd met mijn bff om zat te gaan. En altijd gaf ze me arrogante blikken enzo. En ik mocht haar echt niet ze liet me altijd zo machteloos voelen omdat als ik een keer tegen haar op stond ging ze zeggen dat het allemaal in mijn hoofd zat en dat ik gewoon jaloers was en dat ze helemaal niks deed enzo! Waar ik dus achter ben gekomen waar ik zo boos om was: Ze maakte me ook echt jaloers, dat probeerde ze! En ik kan daar echt niet tegen, ik heb het haar ook nooit vergeven tot begin dit jaar zoiets. En waar ik erg teleurgesteld om was, mijn bff vond dat ik haar in de steek liet, dat kwam dus omdat dat meisje allemaal dingen in haar hoofd stopte (daar ben ik zeker van) ik probeerde gewoon contact met mn bff te zoeken maar we waren door dat andere meisje erg uit elkaar gegroeid en bleek dus dat mijn bff samen met dat meisje mij jaloers probeerde te maken! De moeder van mijn bff had ook een heftig gesprek gehad met haar en uiteindelijk had ze tegen mij gezegd dat het haar heel erg speet enzo! Maar ik heb het ze wel vergeven maar de wond is nooit echt geheeld en ik en mijn vroegere bff zijn nog steeds wel close maar eigenlijk vertrouw ik haar helemaal niet zo. Ik vind de middelbare school echt heel vervelend, allemaal achterbaks gedoe en telkens weer ruzie. Maar ik snap echt niet waar dat voor nodig is. Maar ja ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me uit de vergelijkbare situatie als die van jou heb gehaald maar enige oplossing die ik jou kan geven is proberen niks van dat meisje aan te trekken en lol hebben met je vriendin of een gesprek met dat meisje voeren en vragen waarom in hemelsnaam ze zo doet. Sorry btw voor mijn lange verhaal xP ik liet me een beetje meeslepen. Ik hoop dat het gauw wat beter gaat

awhh geeft niet hoor ! Ja nou ik zal zien hoe ze morgen doet ! hopelijk wat aardiger en anders ga ik der gewoon negeren !

Ja, veel succes morgen. Maar zelf hielp bij mij negeren niet altijd, soms werkt het maar soms werkt het je alleen maar tegen. Ik zou kijken wat ze morgen doet en misschien als je durft haar aanspreken of gewoon wel idd negeren