friends with bennefits.

hee, ik heb een vriend die dus fwb met een meisje is, nu is er een jongen die dit ook met mij zou willen zijn, ik weet niet of dit een slim plan is en heb ook al tegen hem gezegt dat ik dit niet ga doen…

maar wat vinden jullie hier nu van? meningkjes?

Nou ten eerste vind ik het erg dat je meningkjes neerzet
Ten tweede zou ik het zelf nooit doen. Heb nog geen een keer gehoord dat zoiets goed is afgelopen. Altijd begon de een de ander wel leuk te vinden en wilde de ander verder niks

He, is dat jouw vriend? Als in vriendjesvriend? Waarom heeft ie dan een friend with benefits?
Of ik begrijp het verkeerd, en dat hoop ik heel erg.

ja klopt daarom doe ik het ook niet. en hoezo erg dat ik meninkjes neerzet?

haha nee het is gewoon een goede vriend van me :wink:

In mijn mening is het redelijk onmogelijk (tenzij je seks hebt, en je gelijk weer weg gaat bijv. zonder doei en weet ik veel wat te zeggen) om friends with bennefits te zijn. Het gaat om vrienden zijn, dus geen gevoelens hebben, en seks hebben.

Heel veel mensen die dat zijn, hebben gevoelens voor elkaar. En dan ben je gebonden aan elkaar en kan je elkaar kwetsen, terwijl je vrijgezel bent.

Ik ben het ook geweest trouwens, maar er zat bij mij ook altijd meer bij dan vrienden. We vonden elkaar altijd wel leuk.

Toevallig zit ik nu een beetje in zo’n situatie. Ik vind het nu aardig irritant worden omdat ik smoorverliefd ben op hem en hij niet op mij (Nou ja, als ik bij hem ben lijkt het wel zo). En hij scharrelt ook met andere meisjes wat ik dus niet doe.

Je hebt al tegen hem gezegd dat je dit niet wilde. Ik denk dat het best desperate overkomt als je toch nog aan komt kloppen?

Ik heb dat gehad, met een vriend van me… We zijn ermee gestopt omdat hij uiteindelijk een meisje is tegen gekomen die hij leuk vind. We zijn nu nog steeds vrienden, no hard feelings. Dus onmogelijk is het niet, maar er moeten wel goede afspraken gemaakt worden en altijd eerlijk blijven tegen elkaar.

En nee, het was ook niet zo dat hij binnenkwam, ik hem besprong en hij weer wegging. We hadden wel altijd een gezellige avond.

het was ook niet mijn bedoeling omdat ik twijfelde, ik vroeg me gewoon af hoe anderen hier over dachten :wink:

hihi bewijs dat het dus wel kan :slightly_smiling_face:

omdat meninkjes geen normaal woord is net als bennefits.

Kan zeker, maar ervaring leerde bij mij wel dat je dan vrijwel alleen contact hebt via sms van; kom je vanavond etc. niet ernaast ook nog andere dingen doen, want dan lijkt het al snel op een relatie. En je moet zeker weten dat je het wilt, en dat je dan gekwetst kan worden als je toch verliefd wordt. Weten waar je aan begint dus :stuck_out_tongue:

Ik ben dat ook, met mijn ex, 't gaat tot nu toe goed maar als 1 van ons verliefd word op iemand anders moeten we natuurlijk stoppen

ik zou het persoonlijk echt niet kunnen haha,
maar een vriendin van me is fwb met een jongen en dat gaat prima volgens mij :slightly_smiling_face:

Dat is zo dom echt.

uit je reacties blijkt dat je het stiekem wel zou willen, ondanks het gedoe dat het niet goed afloopt etc etc…
misschien eerst één keertje wat leuks met elkaar doen, duidelijke afspraken maken. probeer het niet te vaak te doen en ga evegoed met andere jongens afspreken en stop voordat er gevoelens bij komen. (die zijn er wsl al een heel klein beetje, omdat je anders niet met elkaar zou willen)

heb er zelf trouwens geen ervaring mee, niet echt een serieuze fwb haha succes!

We deden ernaast ook nog andere dingen, weliswaar met vrienden erbij. Maar we gingen buiten dat ook veel met elkaar om (nog steeds hoor) hij komt ook nog vaker hier, ook alleen als ie ergens mee zit of als ik ergens mee zit, of gewoon even bij kletsen. En er gebeurd dan niks, er gebeurde ook niet elke keer iets als hij kwam.

Eh, omdat?

Bij mij ook niet, gezellig samen film kijken, lol maken en kletsen enzo.