Hoi meiden,
ik heb ergens jullie hulp bij nodig. Ik heb sinds 2 weken iets met een collega van mij. Hij is superlief en kan supergoed met hem praten. Ik voel me bij hem op me gemak en kan ontzettend met hem lachen.
Het is nog niet zo lang uit met zijn ex en zijn huis, wat hij samen met haar kocht staat nu te koop. Hij heeft best veel gezeik met haar gehad en eigenlijk doet ze nog steeds heel moeilijk. Langzamerhand begonnen collega’s door te krijgen dat we iets hadden. Daarom hebben we vorige week besloten er gewoon eerlijk over te zijn. als iemand naar ons toe kwam om het te vragen zouden we eerlijk antwoord geven. Dit gebeurde gister dan ook een aantal keer. We zouden gisteravond samen koken en ik zou bij hem blijven slapen maar smiddags stuurde hij plotseling een appje dat ik misschien beter thuis kon blijven. veel collega’s hadden aan zijn hoofd lopen zeuren en hij was sagerijnig. We hebben een duidelijke afspraak gemaakt ; we hebben iets, maar geen relatie. hier is hij nog niet aan toe en voor mij hoeft dit ook even niet. We hebben gisteravond goed gepraat en besloten dat we gewoon een leuke tijd samen willen hebben. We hebben het al eerder erover gehad of we uiteindelijk wel een relatie kunnen krijgen, maar hij zegt dat hij dat niet weet. Hij wil niet dat ik verliefd op hem wordt omdat hij bang is mij te kwetsen. Toch stuurt hij bijna iedere avond een appje met weltruste. hij stuurt me kusjes en hartjes en hij is er altijd voor me. Ik vind het fijn zoals het nu is. We zoenen en vrijen, eten en slapen samen en het voelt goed. Tot hij gister tegen me zei dat hij misschien over 3 maanden wel verliefd is op iemand anders en dan zou hij mij kwetsen. ik schrok hier best van want het ene moment doet hij net alsof we een setje zijn en alsof er meer is tussen ons en het andere moment houd hij afstand. er bleven vroeger vaak meisjes bij hem slapen, en telkens als hij zegt dat hij plannen heeft zit dit in mijn achterhoofd. Ik ben best bang om écht verliefd op m te worden en hem vervolgens kwijt te raken.
Ik wil er graag met hem over praten maar ben bang dat als ik erover begin ik claimerig overkom en dat wil ik absoluut niet. Iemand alsjebliefd tips