Friends with benefits??

Ik heb nog nooit een echt vriendje gehad heb wel een paar keer met verschillende jongens gezoend. Nu heb ik een soort van relatie met een jongen maar het draait vooral om het verder gaan, hand en mondwerk dus. We vinden elkaar wel heel leuk enzo en het verdergaan vinden we ook allebei heel fijn. We hebben ook regelmatig nogal dirty-gesprekken op whatsapp die allemaal best ver gaan. We willen allebei geen echte relatie maar wel met elkaar blijven verdergaan (geen sex). Is dit raar?

-sorry voor de lange tekst-

Nee, het is niet raar, je moet zelf weten wat je wel of niet doet.
Maar, ik zou wel oppassen. Friends with benefits eindigt meestal niet goed, omdat de ene toch meer wil dan alleen seks en de andere niet.

Nouja, dit lijkt meer op een scharrel dan een vriendje…
Je weet natuurlijk niet of jij de enige bent met wie ie dit doet he :wink:

ja ik vind het raar. Heel raar.

Hm raar is het niet want ik heb precies hetzelfde voor als jou, maar leuk is het natuurlijk niet haha aangezien ik een relatie wil.

Ik vind dat seks zonder liefde is zoals eten zonder smaak, maar als jij het wilt moet je het maar doen.

Nee ik weet zeker dat ik de enige ben met wie hij dit doet. Maar het is idd wel beetje ingewikkeld want het is niet mn vriendje maar we zijn gewoon vaak bij elkaar en dan gaat het allemaal wat verder dan wanneer je alleen vrienden bent

Ik vind het vreselijk, minderwaardig, en ja heel raar. Maargoed, je moet het zelf weten.

we hebben geen seks maar alleen het hand en mondwerk

Dat hoort ook bij seks. :flushed:

Ach als jij je er prettig bij voelt en jullie eerlijk zijn of er niet meer gevoelens komen, want dat is de catch bij friends with benefits natuurlijk. En je moet gewoon zorgen dat jij dan wel de enige bent waarmee ie het doet.

Ik vind het abnormaal dat meisjes van 15 seks hebben voor de fun, met iemand waar ze niet eens van houden. Ik begrijp het gewoon niet joh.

Tja is dit raar… er zullen altijd mensen zijn die dit raar vinden en er zullen er altijd zijn die het aanvaardbaar vinden.
Zolang jij en de jongen zich er goed bij voelen en er wederzijds respects is vind ik het ok. Maar Wrikkelgat heeft ookwel gelijk.

En ik vind dat je het dan ook niet moet doen.

Friends with benefits kan toch gewoon?
Tenminste, als je ook open tegen elkaar bent, of hij met andere meisjes zoent etc. En ook stoppen zodra jij of hij iemand anders leuk vinden / een relatie mee willen.
Tja ik vind het kunnen, zolang de eisen maar duidelijk worden besproken :slightly_smiling_face:

Het ligt allemaal best wel ingewikkeld en aan de ene kant snap ik ook wel dat jullie er negatief over doen. Maar er komen ook wel gevoelens bij van beide kanten en we zoenen allebei niet ondertussen met andere mensen alleen we willen nog geen vaste relatie omdat het daar nu nog niet het juiste moment voor is vanwege privé redenen bij hem thuis. Misschien dat sommige van jullie mij als een soort slet zien die dit alleen maar voor de lol doet en het ook vaker met andere doet, maar dat is absoluut niet zo…

Iedereen ziet het anders. Maar ik vind zolang je zelf en hij dat oké vinden en jullie er goed bij voelen waarom niet?