friends with benefits

hallo…
( ik wist dus niet of hier al een topic van was, ik heb rondgekeken en ik vermoed van niet… dus sorry als het wel zo is)

ik wou even vragen wat jullie van ‘friends with benefits’ denken?
er is namelijk een jongen waar ik heel vaak mee omga, en hij geeft vaak hints dat hij wel met me naar bed wel , maar geen relatie wil… graag jullie mening hier over?

Ik zou het zelf niet doen, omdat je hem ook nog normaal tegen moet komen. Ik zou dat niet kunnen scheiden. In het scharrel-topic staan ook een aantal meiden die dit hebben :slightly_smiling_face:

Doen wat je wilt doen.

ik ken hem wel redelijk goed… en we hebben het er ook al normaal over gehad, en hij stelt dan voor ‘friends with benefits’ zonder gevoelens…
en dan denk ik net hetzelfde als u girl3519 dat ik hem gewoon niet meer normaal onder oge kan kome

Ik zou het niet doen, aangezien je er volgens mij zelf niet zo zeker over bent.

Dan ga je scharrelen.
Je moet je alleen afvragen of jij een seksbuddy wilt of een relatie.
Want verliefd worden zit er dan niet in, want hij is het niet en wil alleen seks.

Ik zou het niet doen. Ik wil mijn eigenwaarde niet verliezen en zal nooit scharrelen.

ik weet nie of ik het wel wil… langs de ene kant wel want hij is super leuk , en lief maar ik wil ook nie dat hij mij gewoon gebruikt voor de volgende dag naar een ander te gaan

Don’t

Als je er zelf idd ook over twijfelt: niet doen!
Straks krijg je spijt en als je hier spijt van krijgt, kan je er niks meer aan doen.

jaa… daar zit ik ook mee , maar langs de andere kant zie ik hem ergens wel zitte en wil hem ook niet kwijt… en ja idd zielig moest ik er daarvoor mee naar bed gaan, maar langs de ene kant denk ik dat hij dan mss ook gevoelens voor mij zou kunne krijge?

Ik dacht dat het over die film ging. Die moet je trouwens even kijken, geweldig.

Ik dacht toch echt dat het over de film zou gaan haha. Maar ik zou het niet doen, inderdaad je eigen waarde. De gedachte: misschien gaat hij dan wel wat voor mij voelen. Dat is echt heel verkeerd. Je moet niet met hem naar bed gaan zodat je hem niet kwijtraakt.

das waar… maar ik heb dan ergens wel gevoelens voor hem , en volges mij als ik bij hem ben en hij ‘probeert’ iets dat ik toch niks kan zegge… om het feit dat ik hem zo leuk vind

daar heb je gelijk… dankje :slightly_smiling_face:

heb hem gezien ! is inderdaad een goede film

Dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
Hij heeft geen gevoelens voor je. En bezwijkt nu voor hem omdat je wel gevoelens voor hem hebt.
Dus, niet doen. ga er niet op in en ga voor een jongen die wel verliefd op je is met wie je het bed deelt.
Vooral als je nog nooit met een jongen naar bed bent geweest.

Even een vraag voor de duidelijkheid: wil je nu weten of friends with benefits werkt, of wil je weten of er hoop is op een eventuele relatie als je eerst seks met hem hebt? Want een relatie heeft meer kans van slagen als je geen seks hebt voor de echte relatie (was ooit een onderzoek)

Kunnen we hieruit opmaken dat je gevoelens voor hem hebt?
Dit maakt je heel kwetsbaar, zeker in zo’n situatie, daar kan hij misbruik van maken, ook al bedoeld hij dat niet zo.(“Zij wil het toch? Ik dwing haar niet, dan is er toch niks aan de hand?”)
Als ik dit zo lees zou ik het niet doen.

bedankt! ik denk dat ik zoals vele zeggen gewoon te hard hoop, en dat het toch nooit iets zal worden… hij doet het duidelijk alleen voor de seks,
afstand nemen zal moeilijk worde, maar anders ga ik het misschien toch doen en krijg ik achteraf spijt…

Er is hier wel een topic over. Ik zal hem eventjes voor je opzoeken en uppen.

Mijn mening: ik had nog niets officieels met mijn vriend toen ik voor het eerst met hem naar bed ging (was ook meteen mijn eerste keer) maar ik wist dat het naar een relatie toegroeide. Dus je moet voor jezelf bepalen of je het aan kan dat jullie elkaar als het ware ‘gebruiken’ en dat dat van het ene op het andere moment kan ophouden.

En dat hij misschien verliefd wordt op een ander meisje…

Hier staan de andere, succes. De andere topics