Friends with benefits?

hoi,

ik hoop dat er lieve mensen zijn die mijn berichtje even willen lezen :flushed:

Een tijdje terug leerde ik een jongen kennen via msn, noem hem Y :grinning: . Ik had een vriend en Y had een vriendin. We waren vaak gewoon gezellig aan het kletsen op msn, maar al snel werden we ‘closer’. Als we ofline gingen was het niet meer ‘doeixx’, maar ‘doei sgatje, xxxlove’.

Toen ging het uit tussen mij en mijn vriend, ik was er echt kapot van. Y zat bij mijn vriend in de klas, dus ik kon goed met Y praten over mijn vriend.(Niet roddelen, gewoon kletsen.)Y was echt heel lief, hij troostte me zodra hij merkte dat ik down was.

En af en toe kon hij echt geweldig lieve dingen zeggen. Op een gegeven moment zei ik tegen Y, ‘Niet zo lief doen, dalijk ga ik jouw nog leuk vinden’, wel op de manier van dat het een grapje was. In het begin antwoorde hij altijd met ‘oeps’ ‘dat was niet te bedoeling’. Maar dat veranderde al snel in ‘dat mag toch?’ ‘jij bent ook een leuk meisje’. Op een gegeven moment heb ik hem duidelijk gemaakt, dat ik hem toch echt leuk vond,maar absoluut niet tussen hem en zijn vriendin wilden komen.

Toen begon het slechter tegaan tussen hem en zijn vriendin. Zei haaldden soms spontaan ‘(L)Y’ uit haar msn naam, en ze was ineens toevallig vaak bij ‘een goede vriend’. Zoals Y mij hielp met problemen met mijn vriend, sleeptte ik hem door deze tijden.

Toen zou Y een keer naar mijn plaats komen.(we wonen 15 minuten met de trein van elkaar af)We waren gezellig een middagje naar stadt gegaan, gewoon als vrienden want ik wilde absoluut niet tussen hem en zijn vriendin komen.

Toen we naar het perron gingen om te wachten op zijn trein kwamen we erachter dat hij zijn trein had gemist.We moesten dus nog een half uur wachten… We liepen wat rond op het perron, toen hij zijn arm om mij heen legde. Ik gaf hem een knuffel, ‘bedankt voor de fijne dag’. En toen zoende hij mij…

Toen kwam zijn trein, hij was weg…Ik kreeg vrijwel meteen een smsje van hem: ‘Sgat, je weet dat dit niet de bedoeling was!Niemand krijgt dit te weten oké?Ik hou van je meisje…’ Ik stuurde terug dat ik dat wist en ik zou mijn mond houden, maar dan moest hij ook stoppen met mij sgat etc. te noemen.

We hadden nog steeds msn/sms contact, en nogsteeds liep zijn relatie klote.Hij wist ondertussen zeker dat zei was vreemdgegaan. Na een maand kwam hij toch nog een keer naar mij toe. We hadden weer gezoend. s’avonds had hij het uitgemaakt met zijn vriendin. Je moet niet denken dat hij een of andere player is ofso, hij heeft het er best moeilijk mee gehad. Maar hij maakte het uit omdat hij 100% voor mij wilden gaan…En ik voor hem.

Hij wilden niet meteen verkering omdat hij dan veel problemen zou krijgen(ex bedreigde hem etc.) Hij kwam naar mij toe, ik ging naar hem toe, zo ging het een tijdje verder. Totdat we steeds meer ruzies kregen… Ik kon het slecht hebben dat hij gewoon veel ‘meisjesvrienden’ had. En aangezien het geen lelijke jonge is om te zien, krijgt hij ook vaak ‘mooiboy’'lekkerding’etc. op zijn hyvesfoto’s, en ik ben van mezelf nogal jaloers ingesteld.

Dus…Het was over. We hadden er beide echt veel verdriet van, maar het was gewoon bete zo… Hij was met een ander meisje bezig, ik kreeg een vriend. We spraken elkaar bijna niet meer, alles was kapot…Waar ik(en hij ook) zo kapot van was. Ik dacht nog zoveel aan hem.

Opeens begonnen we weer een beetje te prate op msn enzo, en ik had het totaal verkeerd begrepen(vrienden waren flink aan het stoken).Hij had nooit iets met dat meisje gehad of gewildt. Ik kon het niet meer, ik vond het absoluut niet eerlijk tegenover mijn vriend om met hem door tegaan, terwijl ik meer aan Y dacht dan aan hem. Dus ik heb het uitgemaakt.

Y en ik, ik weet het niet… Normaal kan ik exen of jonges waar ik mee bezig ben geweest makkelijk vergeten, maar Y blijft bijna 24/7 in mijn hoofd.Nu hebben we samen(!) besloten om geen ‘verkering’ meer te nemen. We houden echt veel van elkaar, niet alleen verliefd, hij is ook met allerbeste vriend. En als we nu iets zoude nemen…Relaties eindiggen vaak in ruzie/haat,Frienddhip never ends!

Maar we kennen onzelf en mekaar ook wel, als wij gewoon gaan afspreken samen, loopt het toch uit op zoenen/meer…

Wat moet ik nou? echt excuus voor mijn lange verhaal maar ik zit er echt mee!

Echt sorry :’) Heel dit verhaal+je taalgebruik. Kan hier niet serieus op reageren.

hu?wat is er mis mee?

Laten we het erop houden dat je wat slordige spelfouten maakt.

Ik denk dat er niet veel aan valt te doen. Je zegt het zelf: "als wij gewoon gaan afspreken samen, loopt het toch uit op zoenen/meer… "

Maar:
Is hij nog bezig met dat andere meisje? En als jullie zo gek op elkaar zijn, waarom gaan jullie dan niet voor elkaar?
Je had het verkeerd begrepen, dat kan gebeuren, maar als jullie niet over elkaar heen komen, waarom proberen jullie dan niet opnieuw?

Bovendien is dat van friendship never ends redelijk bullshit. Jullie zijn toch al eerder uit elkaar gegaan? Haten jullie elkaar nu ook?

Ik snap niet helemaal wat je nou precies wil vragen? Je houdt van hem. Is dat niet genoeg om het nog eens te proberen?

Friends with benefits loopt toch ook fout. Je zegt van jezelf dat je nogal jaloers bent aangelegd. Als je alleen wat met hem klooit betekend dat dus ook dat hij met andere meisjes mag gaan. Wat denk je daarvan? Zou je dat aankunnen?
Nu kun je ook wel zeggen dat hij dat niet doet, maar dan heb je een relatie.

Ik denk dat je jezelf vrij naïef opstelt. Ik raad het je aan om gewoon wat kritischer te zijn tegenover jezelf en tegenover Y.

Als je jaloers bent en van hem houdt, is friends with benefits zijn niet echt handig.
Dat kan écht alleen als het puuuur omde benefits gaat.

Excuus voor de spelfoute dan :slightly_smiling_face:

Ik heb gewoon het idee van, tot nu heb ik met al mijn exen(nee dat zijn er niet veel :stuck_out_tongue:) heel erge ruzie en spreken we mekaar nooit meer, dat zou ik dus absoluut niet willen met Y.

Na die eerste x is het ook weer goed gekomen ja, maar het is toch nog te merken wat er is gebeurt, en als dat nog een keer gebeurt, zal het er alleen maar slechter op worden.

Ik heb het met jaloezie juist dat ik dan denk van ‘gast, je hebt een vriendin’, nu heb ik dus gewoon zoiets van ‘okeej, ik gun jouw alle geluk met dat meiske’.

@lelemuur, sorry kunje even uitlegge? :blush:

Je was alleen jaloers omdat andere meisjes bepaalde dingen zeiden op o.a. hyves? Waarom zou je nu iets hebben van ‘Ik gun het je’; die meiden doen alleen maar populair op hyves, het is niet alsof hij met hen een relatie had? Je hebt toch erkend fout te hebben gehandeld, dan zal het toch niet gauw nog een keer gebeuren?

Maar ik vind, naar aanleiding van je reactie in het ‘stalker’ topic, dit een beetje twijfelachtig worden.

Omdat hij toen nog iets met mij had, nu heeft hij niks met mij dus kan ik hem ook niks kwalijk nemen.

nogmaals excuus van het stalker-topic, dat was een fout, het is nog niet zo lang uit, en het gaat een beetje automatisch :blush:

Als ik een nep-topic wil maken, verzin ik wel een leuke onderwerp :stuck_out_tongue:

^Yeah, right.

Anyway, denk je echt dat het je gaat lukken? Je was de vorige keer al jaloers bij krabbels, hoe zou je een zoen vinden, misschien wel meer? Wat als hij verliefd wordt op dat meisje, dan heeft hij jou niet meer nodig. Je zegt dat je van hem houdt en denkt dat je hem kunt delen. Ga vooral je gang, maar dit eindigt denk ik met een gebroken hart.

Ah, je mag het zelf weten. Je kan ook eens rustiger aandoen aangezien je pas 14 bent en grotendeels van je ex-avonturen eindigden in ruzies. Ik denk persoonlijk dat je meer spijt zal krijgen als je er niet voor gaat dan wanneer je dat wel doet. Als jij hem oprecht leuk vindt en het is wederzijds, zou ik het persoonlijk zonde vinden om het te laten schieten alleen maar omdat je bang bent om risico’s te nemen.

/

/

/

Ik zou wel voor hem gaan. Straks krijgt hij vriendin, en als ik het verhaal zo lees zou je dan toch jaloers worden waardoor er alsnog ruzies kunnen ontstaan. Bovendien zeg je zelf dat je hem niet uit je hoofd kan krijgen, dus je kan het dan beter geprobeerd hebben en ruzie met hem krijgen en verder kunnen gaan met andere jongens, dan dat hij altijd in je hoofd blijft hangen. En je weet trouwens van tevoren nog geen eens of je ruzie krijg met hem als het uit is! Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld, nietwaar? :stuck_out_tongue:

Ik snap niet wat je probleem is. ik zou er persoonlijk in ieder geval wel voor gaan