Friends with benefits

Ja klinkt dan toch net iets beter dan gewoon seksmaatjes. Maar ik zit een beetje met een probleem en durf het er eigenlijk niet met iemand over te hebben en ben benieuwd hoe anderen er over denken.
Het zit zo, ik ben nou al een maand een beetje bezig geweest met een klasgenoot van me maar ik had op dat moment nog een vriend. Maar die relatie was bijna over (ben niet vreemdgegaan overigens) en stond op het punt om het uit te maken. Die jongen zei me steeds dat ik het niet voor hem moest doen maar zo zat het ook niet. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt en ging ik steeds vaker naar die jongen toe en we hebben het altijd erg gezellig gehad en zijn goede vrienden geworden. Alleen zijn wel met elkaar in bed beland en dat beviel ons allebei wel erg goed dus zo is het nu al een paar weken bezig. Hij heeft me duidelijk aangegeven dat hij niet toe is aan een relatie en dat ik hem niet leuk moet gaan vinden waarop ik hem ook vertel dat ik zelf ook niet toe ben aan een relatie. Ik vind hem eigenlijk wel leuk maar wil niks met hem. En ik vind het gewoon gezellig met hem. Zijn er mensen die dit ook wel eens meegemaakt hebben? Ik wil niks voor hem voelen maar vind het gewoon moeilijk maar vind het zoals het nu gaat eigenlijk ook wel goed.

Ja, heb ik ook gehad alleen dan zonder het vriendje gedeelte ervoor. :"D
Maar als je wat voor hem gaat voelen en hij niet voor jou zou ik ermee ophouden… dat is tsja, niet echt de bedoeling lijkt mij.

Ligt het aan mij of was hier al een vrij groot topic over?

Is ook niet de bedoeling. Maar ik wil het gewoon niet opgeven want het is gewoon zo leuk met hem en het gaat echt niet alleen om de seks. Wil hem echt niet kwijt als vriend. Iemand tips om niet verliefd te worden? :’)

Ik heb er geen ervaring mee, maar als jullie je er goed bij voelen moet je absoluut gewoon door blijven gaan. (:

Tsja, als jij je erbij goed voelt waarom niet? Je moet wel oppassen dat als het mis loopt hij wel je klasgenoot is en dat het dan een beetje awkward kan worden.

Ja hij zegt zelf dat hij niks met een klasgenoot wil, en dat lijkt me ook raar maar voglend jaar zijn we niet eens meer klasgenoten. Maar het is gewoon moeilijk om in te schatten wat hij nou van mij vind want hij doet echt heel lief voor me en niet omdat ie iets van me wil. Maar wil er wel mee doorgaan want het voelt goed.

Aan z’n slechte punten denken en (bijna) niet aan de goede? :"D

Hahah moet ik eerst zijn slechte punten ontdekken…

^Hij is niet toe aan een relatie heeft hij gezegd

Hij zit bij je in de klas

a

Hm dat zijn wel 2 goede punten. Ga ik de volgende keer heel goed over nadenken :’) Dan vind ik hem vast niet meer zo leuk…

mijn ervaring: het werkt NIET. een van de twee gaat meer voelen en gekwetst worden

Dat gebeurt meestal idd. Maar als je goede afspraken maakt en zorgt dat je eerlijk tegen elkaar bent, kan je ermee stoppen voordat het zo ver komt.

verliefd worden is een gevoel, daar doe je niet veel tegen lijkt mij

mmm, mijn ervaring is ook dat eht niet werkt: een vriendin van mij heeft dit ook geprobeerd, maar uiteindelijk werd zij verliefd, en hij niet. weg was de vriendschap. Dus ik zou er maar eens goed over nadenken

oh daar is een film van! haha

Verliefdheid kun je niet tegenhouden, dan hadden een hoop jongens/meisjes/mannen/vrouwen het een stuk makkelijker gehad.

Inderdaad, ‘No strings attached’ heet ie.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het lijkt me wel lastig. Zeker nu je hem een beetje leuk vindt.