Friends with benefits

Hee meiden!

Ik heb een tijdje ‘gescharreld’ met een jongen, en na een maand of 2 kwamen we tot de conclusie dat een relatie er niet in zou zitten, dus hebben we het bestempeld als ‘friends with benefits’. Tot nu toe vind ik dit superchill, maar ik krijg veel reacties van mensen die er niet in geloven dat zoiets goed kan verlopen. Ikzelf ben van mening dat dit echt wel kan, mits je altijd goed blijft communiceren over de gevoelens voor elkaar die je al dan niet hebt. En zodra een van de twee toch gevoelens blijkt te krijgen meteen stoppen. Ook heb ik met mijn fwb nu wel een soort ‘regels’, dat ik het bijvoorbeeld maar niet moet doen met vrienden van hem :cold_sweat:. Maar hé, dat was ik toch al niet van plan :wink:

Nu was ik benieuwd naar jullie meningen/ervaringen op dit vlak?

Ik ben trouwens 19, die fwb is 24.

niet citeren aub, haal het zo weg.

Hmm, ik heb hier wel ervaring mee.

-weg-

Hahaha thanks voor jullie reacties! @Zebra en @PurpleLily

Ik twijfel een klein beetje of het helemaal puur lustseks is, gezien het feit dat we het ook op vriendschappelijk niveau heel goed met elkaar kunnen vinden. We zijn gewoon echt goede vrienden die met elkaar kunnen lachen maar ook diepe gesprekken kunnen hebben, en daarnaast hebben we seks. Toch mist er voor mij wel echt iets (weet niet precies wat) waardoor het geen relatie zou kunnen worden. Lijkt me wel iets om in de gaten te blijven houden dan, maar dat komt vast wel goed!

Misschien om het de komende tijd gewoon op deze manier vol te houden en dat het misschien in de toekomst wel wat wordt?
De tijd kan heel raar lopen!

Als er geen twijfels komen en het voelt goed, kan je er rustig mee doorgaan. Blijf wel goed communiceren :slightly_smiling_face:

Ik zou zelf zoiets nooit kunnen, maar iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.

@dontcareloveit, ik heb precies hetzelfde. Het gevoel mist gewoon, maar verder zijn we ook gewoon goede vrienden en appen we iedere dag. Doe rustig aan, wie weet verandert je gevoel ook nog wel. :slightly_smiling_face:

nc.