Friends with benefits

Hey iedereen, ik heb eens een vraagje waar ik al een tijdje mee zit.
Ik heb een jongen leren kennen een paar jaar geleden en we zijn gewoon vrienden. Af en toe stuurt hij pikante berichtjes naar me via snapchat (geen foto’s, maar bv. dat hij heel opgewonden is) en zo hebben we 1 keer eens aan sexting gedaan. Hij heeft over laatst voorgesteld om bij hem langs te komen en seks te hebben zonder gevoelens of een relatie. Ik wil dat wel, maar mijn eerste keer moet met iemand zijn waarvoor we wel gevoelens hebben voor elkaar. Ik ben 18 en heb nog geen enkel fysiek contact gehad met een jongen (ook nog niet gekust), maar ik verlang er zo naar :roll_eyes: Ik heb hem voorgesteld om eens af te spreken bij hem en te experimenteren door elkaar te kussen en te strelen, maar nog geen seks te hebben. En dat terwijl we wat drinken en een film kijken. Een soort van voorspel dus.

Is dit oké om te doen of gebruik ik hem dan eigenlijk? Hij zelf vindt het goed, maar ik weet dat hij seks met me wilt. Wat doe ik het best?

Hij geeft zelf aan zonder gevoelens/relatie seks te willen dus hem gebruiken doe je niet, ook niet als je dingen daarbuiten doet (voorspel dus).
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Houd er wel rekening mee dat er een kans bestaat dat hij je wilt overhalen toch seks te hebben, niet doen als je dat niet wilt!
En heb jij geen gevoelens voor hem? Soms begin je iemand leuker te vinden als je dit soort dingen doet.

Heeeee,

ik ben het met je een dat de eerste keer speciaal moet zijn. en als jij vind dat het speciaal is om met een vriend seks te hebben hou ik je niet tegen.
ik denk alleen dat jullie daarna nooit meer met elkaar om kunnen gaan als vrienden. ik zou zelf denk ik uiteindelijk jaloers worden als ik hem dan met een ander meisje zou zien.
ik zou er echt nog even goed over nou denken!
xx

Ik snap je nieuwsgierigheid en je verlangen om het te doen, ik had dat zelf ook.
Ik ben toen ook in dezelfde situatie als jou beland, en ben er toen mee akkoord gegaan. Heb toen een aantal keer wat dingen gedaan met een vriend, geen seks, gewoon experimenteren. Toen vond ik het wel relaxt, no strings attached en een beetje uitproberen enzo.
Maar nu, inmiddels dik een jaar later, heb ik een vriend. En nu achteraf, had ik toch veel liever alles voor het eerst gedaan met hem, in plaats van met ‘zomaar iemand’. Ik heb er geen spijt van, maar ik had achteraf veel liever gewacht.
Wat betreft de vriendschap. Toen het gaande was, met die vriend, en kort daarna, kregen we heel vaak ruzie. Mensen kwamen het te weten terwijl ik dat echt niet wilde enzovoort. Inmiddels is dat over en zijn we hele goede vrienden. We maken er nu grapjes over en zitten zelfs bij elkaar in de klas haha. Je zou denken dat is toch heel awkward, maar dat is eigenlijk niet zo (hoeft niet altijd zo te zijn hoor haha). We kunnen er nu gewoon over lachen en dollen, dus het heeft onze vriendschap niet kapot gemaakt ofzo!
Als ik jou was zou ik dus goed overwegen wat je belangrijker vind. Wil je experimenteren met zomaar een vriend? Of wil je wachten tot je alles voor de eerste keer met je toekomstige vriend kan uitproberen? Dat is aan jou!

Bedankt allemaal voor de reacties en de verschillende meningen. Dit helpt me echt bij men beslissing.
Thanx a lot!!! :wink:

Mijn eerste keer was met mijn huidige vriend, maar dat was echt bij lange na niet wat ik ervan verwacht had (qua speciaal-heid etc). Persoonlijk zou ik dus denk ik geen problemen hebben mocht ik hebben geëxperimenteerd hebben met een jongen waarbij de gevoelens niet heel sterk waren. Ik denk wel dat seks, mét gevoelens, een stuk fijner en bevredigender is dan zonder.

Het is alleen okee als het op dat moment goed voelt. Anders niet.

Mijn eerste keer was wel met mijn vriend (nu ex) maar het boeit me echt niet of het toen in een relatie was of gewoon experimenteel. Het is toch uit en je gaat met nog wel meer mensen seks hebben. Die eerste keer is echt niet zo belangrijk.

Mijn eerste keer was ook met een jongen waar ik geen relatie mee had. Ik hecht daar niet zoveel waarde aan, de kans dat je eerste vriend meteen ook de ‘‘ware’’ is, is toch heel klein. Ik heb echt niet met iedereen seks gehad, er moest zeker wel lustgevoel aanwezig zijn. Maar een relatie, nee, ik hecht sws niet veel waarde aan dat hele ‘‘je eerste keer moet speciaal zijn’’-idee. Je eerste keer is vaak niet lekker of leuk, maar vooral ongemakkelijk en wat pijnlijk :’) Zolang jij je op je gemak voelt bij die jongen, en ontspannen bent en het echt wilt, zie ik het probleem niet zo.

Mijn gedachten over ‘de eerste keer moet met iemand speciaal zijn’ veranderen eigenlijk nu wel… Ik snapchat nog steeds met hem en hij kan mij zo hard opwinden door te zeggen wat hij met mij zou doen. Ik weet niet of dat zijn bedoeling is om mij zo in zijn bed te krijgen, maar de gedachten alleen al :flushed: Hij wilt me een massage met happy ending geven en ik wil hem dat ook wel geven, maar wat moet ik dan juist doen? Ik twijfel nog over de seks…

<

Mijn gedachten kunnen soms zo snel veranderen… Het is nu al een tijdje geleden dat ik met die jongen heb gechat op snapchat. Ik wou hem eerst vergeten en mijn tijd er niet aan verdoen, maar dat lukt toch niet echt. Elke dag rij ik met de trein voorbij zijn station en dat doet me steeds weer aan hem denken… Ik heb geen sterke gevoelens voor hem, maar ik voel me wel aangetrokken. Hij is een beetje een ‘bad boy’ en dat kan me zo zot maken!

Is het normaal dat ik telkens aan hem denk en hoe het zou zijn als ik seks met hem had? Ik heb het gevoel dat ik hier echt nood aan heb.
XX

Waar wacht je nog op? Jij wil met die jongen frutselen, hij wil dat met jou, jullie lopen over van de lustgevoelens en zijn allebei niet verliefd. Perfect! Onze goedkeuring heb je niet nodig. Volg je onderbuikgevoel en have fun :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zolang hij het ook wil gebruik je hem echt niet hoor :wink:

Ik weet niet zo goed of ik nu van mening ben dat een eerste keer speciaal moet zijn, maar hé, dat is voor iedereen anders. Wel vind ik dat je er achter moet staan. En als jij hier achter staat, zou ik zeggen have fun :slightly_smiling_face:

Ik kan echt geen seks hebben met jongens waar ik geen relatie mee heb, puur omdat ik dan gevoelens voor ze begin te krijgen en dat loopt altijd slecht af. Maar ja als jij zeker weet dat jullie alleen vrienden zijn en gewoon willen experimenteren zou ik het zeker doen.

@Cherry-Pie - Beter kan ik het niet zeggen, volg je gevoel en geniet er van.

We hebben gisteren na een lange tijd terug met elkaar gechat op snapchat… We hebben pikante foto’s met elkaar gedeeld zoals een tijdje geleden, maar ik zorg er natuurlijk wel voor dat mijn gezicht er niet of nauwelijks opstaat, je weet nooit. Hij werd daar zo opgewonden van en ik ook natuurlijk. Het is alleen moeilijk om een moment te vinden om af te spreken en seks te hebben. Iemand moet dan alleen thuis zijn en dat gebeurt niet zo vaak… Ik verlang hier zo naar en hij denk ik ook. Weten jullie nog een plaats waar we kunnen afspreken en waar niemand ons kan zien. Als we moeten wachten tot er 1 van ons alleen thuis is kan dat nog lang duren.

XX

Misschien kun je een goedkoop hotelletje nemen? Ik lees net dat je 18 bent dus in principe kan het gewoon. Je hoeft er niet per se te overnachten, gewoon in de ochtend inchecken en in de avond weer uitchecken. Deed ik ook wel eens toen ik nog geen eigen huisje had :wink:

^ Wat moet ik dan zeggen tegen mijn mama? Zij weet niets over heel deze situatie en ik weet niet of ze dit wel moet weten.

Misschien kun je zeggen dat je naar een vriendinnetje gaat? Of dat je gewoon heel de dag ergens heen moet, je kunt vast wel wat verzinnen. Zou ook handig zijn als je een x vrij bent van school of iets, dan hebben jullie de hele dag de tijd. Een hotel nemen voor een paar uur is namelijk een beetje zonde van het geld