Friends with benefits?

Mijn beste vriend ken ik nu ongeveer een jaar. We spraken elkaar bijna elke dag en we hadden het altijd super gezellig. Maar sinds een paar weekjes zoenen we wel eens, maar het betekend verder niks want hij vindt iemand anders leuk, terwijl hij wel zei dat het voor hem iets betekende. Maar sinds we zoenen praten we nauwlijks meer en voelt het heel raar… Ik wil hem niet kwijt als vriend maar ik ben bang dat ik hem wel leuk ga vinden als we hiermee door zouden gaan en ook als we niet doorgaan het voelt heel anders. Wat moet ik doen?

Zeg dat jullie moeten kappen met dat gedoe. Als je jullie vriendschap wil redden moet je niet toestaan dat hij je gewoon mag zoenen als hij iemand anders leuk vindt. En ik vind het überhaupt al raar waarom hij jou dan gaat zoenen terwijl hij je niet leuk vind.

Ik zou er maar is met hem over gaan praten. Hij moet echt niet denken dat hij jou zomaar kan zoenen en dan ook nog is 3 andere meiden op hun bek pakken.

Je moet 't echt afkappen met hem, zeg dat je vindt dat jullie vriendschap erdoor veranderd en dat je dat gewoon niet wil.