Friends with Benefits

Heey meiden!

Ik vroeg me af wat jullie vinden van FWB, en of jullie daar ervaring mee hebben.
Ik ben nu zelf beetje bezig met een jongen en fwb lijkt me wel wat, maar vroeg me af of jullie daar ervaringen mee hebben!

Zo ja, miss tips/je mening? (:

xx

ik vind zoiets meer voor volwassenen tbh. als je jong bent geniet je minder van seks omdat je nog niet helemaal weet hoe en wat en ja waarom zou je dan random seks hebben

Is meer dat het nooit werkt als ik een vriend heb, (dat kan ik wel zeggen na meerdere pogingen) en lijkt me wel leuk om dingen te doen, en het is niet helemaal random want het is een goede vriend van me

Toen ik 16 was kwam ik net uit een relatie. En ik was nog helemaal niet toe aan een nieuwe relatie, maar ik leerde op de verjaardag van een goede vriend een jongen kennen en van het een kwam het ander. Hij had bindingsangst en was nog niet over zijn ex heen. Dus al vrij snel kwamen we er op uit dat we geen relatie aangingen. Toch vonden we het erg fijn om bij elkaar te zijn en samen tijd door te brengen.

Wij hebben niet letterlijk afgesproken van hey we worden friends with benefits. Alleen we hoorde bij dezelfde vriendengroep en gingen vaak ook met zijn allen uit. Als één van de twee iemand anders leerde kennen dan kon dat gewoon. Zo niet dan sliepen we vaak gewoon bij elkaar.

We waren ook niet alleen maar samen om seks te hebben, maar we waren ook gewoon vaak aan het chillen samen als vrienden.

Nu 4 jaar later is het nog steeds één van mijn beste vrienden. En hij is nog steeds één van de personen waar ik heen ga als er iets is. Ik zou nu nooit meer iets met hem doen, want het is gewoon meer een broer voor me geworden.

Ik heb er dus een goede ervaring mee.

Maar je bent 16?
Waarom zou je het dan al willen?

^
Ze zegt nergens dat ze 16 is?

Ik ben 20 en had dat ook. Nu is het m’n vriend.
Hij werd verliefd op mij en later vond ik hem ook leuk, haha.
Ik dacht dat FWB ideaal was alleen bleek toch anders in de praktijk. Wel de lusten, niet de lasten. We hadden dus afgesproken (aan het begin) je mag met iemand anders doen wat je wil alleen je mag het niet vertellen, het mag niet waar de ander bij is en het mag niet met een vriend/vriendin van de ander. Alleen uiteindelijk is het een beetje een naïeve afspraak en houdt je jezelf ermee voor de gek. Uiteindelijk ging ik me toch afvragen als hij uitging: maar wat nou als die met iemand anders zoent.

Nouja 98 in dr username zal vast betekenen dat ze uit 1998 komt en dus 16 is, haha.

In dat geval sluit ik me bij no it’s okay aan.

Dit was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.

In dat geval is het een beetje lastig. Ik was zelf ook 16 en dat heeft wel gewerkt.
Alleen als ik vaak verhalen er over hoor dan loopt het toch vaak mis door gevoelens.

Ik had een friend with benefits, maar nu zijn we gewoon weer vrienden.
Maar heb het erover, zodat voor jullie duidelijk is wat het is.

Wij zijn ermee gestopt omdat hij vriendschap en seks niet kon combineren, het was of friends of benefits. Ik vond het hele FWB wel prima, maar bij hem ging het alleen nog om de seks. En daarom hebben we gezegd dat het toch beter is als wij gewoon vrienden zijn.

Maar als jullie er beide hetzelfde instaan denk ik dat het best kan werken hoor. Ik bedoel je moet toch aan je trekken komen. Beter met een vriend dan met een vreemde, en zo kun je ook nog eens wat proberen :stuck_out_tongue:

Ik ben afgelopen dinsdag 17 geworden, dus zit niet veel verschil in. Ik heb zelf ook bindingsangst door dingen die er zijn gebeurt in mijn verleden, en daarom werkte mijn andere relaties niet. Hij is op alles wat we zouden doen sws een hele goede vriend van me, heb het ook heel gezellig met hem als normale vriend, maar af en toe gewoon wat meer.
Hij wilde eerst graag een relatie en ik zei dat ik dat niet kon, dus toen heeft hij dat geaccepteerd en een tijdje later kwam van het een het ander ;$

Haha precies ;$ En hij vind het ook leuk om te proberen zei hij, dus dan is het beter dan zomaar met mensen na een feestje ofzo ;3

Het enige is dat ik nog maagd ben… Ga sws niet gelijk de 1e keren al echt seks met hem hebben maar denk je/jullie dat het zou kunnen?

Niet als hij verliefd is op jou. Dan moet je ook een beetje aan hem denken want Door seks gaat het gevoel alles behalve weg.

Dat is waar, maar het is al wel even geleden dat we hadden gesproken en dat ik had gezegd dat ik vrienden wil blijven. Hij zegt dat hij zich er over heen heeft gezet maar sws voordat ik iets doe zou ik er wel met hem over praten, anders zou het lullig zijn voor hem

Ik heb zelf een aparte telefoon voor mijn fwb gewoon een nokia zodat mijn vriend er niet achter komt :wink:

le whut? :flushed:

Ik denk dat het voor hem voelt als een degradatie, van een relatie naar FWB. Ik zit namelijk in het zelfde schuitje als je vriend, en het was een enorme klap voor mij toen mijn vriend vertelde dat hij liever FWB wilde zijn.

Ik ben het aan het proberen, omdat ik hem niet volledig uit mijn leven wil, maar geloof me, het valt niet mee! De seks wakkert alle gevoelens op, eigenlijk alleen het samen zijn, wakkert alles weer op. Maar ik probeer een weg te vinden dat ik ermee kan leven, en mijn gevoelens voor hem verdwijnen…
Ik hoop dat je vriend dit ook doet!

Ik zou het niet doen. Er zijn nog steeds gevoelens van zijn kant, waarom zou je daar zó mee spelen?

Hahahahahahahaha wat

-

Ik denk wel dat fwb goed kan werken, maar pas wel op met iemand die gevoelens voor je heeft (gehad). Voordat ik fwb werd heb ik ook gezegd dat ik toch niets serieus met hem wilde en dat dit de ideale oplossing was. Dit was niet waar, het was een manier om dichter bij hem te komen, super dom natuurlijk maar goed.
Toch heb ik een hele leuke tijd gehad en nergens spijt van. Ik ben trouwens ook ontmaagd door hem, en hoewel er bij mij wel gevoelens waren en ik er bij hem nooit spijt van zou kunnen hebben vind ik dit dus wel kunnen. Als je het allebei echt wilt tenminste.

Dus je gaat vreemd?