Friends with benefits?

Ik heb even een anoniem account gemaakt omdat ik toch aardig wat vrienden heb gemaakt op GS, maar dit is wel echt iets waarvan ik niet wil dat het lekt zeg maar.

Het is sinds een paar maanden uit met mijn ex, het werkte niet want we hadden verschillende behoeftes. We waren wel elkaars eerste keer sex. Ik heb sinds het uit is wel met andere jongens gezoend, maar geen sex gehad want ja dat vind ik toch iets wat je doet met iemand waar je iets meer mee hebt dan dat je die een dag kent, en zo’n jongen heb ik nog niet ontmoet. Maar ik heb natuurlijk wel mijn behoeftes haha, dus ik zei tegen een vriendin dat ik eigenlijk wel sex met mijn ex zou willen. Eigenlijk gewoon de gezelligheid dus maar met de vrijheid die ik nodig heb. Zij vond het ook een goed idee, maar ik durfde niet zo goed een stap te zetten omdat hij best ‘verstandig’ is en ik was bang dat hij zou denken dat ik er meer achter zoek (volgen jullie die zin?)
Maar gisteren avond waren we best wel dronken en toen zei die vriendin dus dat hij blijkbaar tegen haar een keer had gezegd dat als ik zo iets zou voorstellen hij sowieso ja zou zeggen. En toen heeft ze dus blijkbaar toen ik naar de WC was via mijn telefoon hem gewhatsappt of hij dat wou, en hij ging er serieus op in! Maar hij zei: zullen we het er een andere keer over hebben? (hij was uit met vrienden dus ja). Maar nu is het dus al de hele dag stil, en ik ben best een verlegen persoon. Dus hoe kan ik dit het beste aanpakken en dit gesprek voort zetten?

Bedankt voor de hulp :stuck_out_tongue:

Het is ook wel dat ik een beetje bang ben dat hij er anders over denkt nu hij nuchter is. En bovendien het is al een tijdje uit en in die tijd zijn wij ook wel een beetje vervreemd van elkaar als het gaat om alles tegen elkaar zeggen.

ik zou het niet doen.

Lijkt me niet heel verstandig, dan kan je nog beter aan een rebound beginnen. Maar als het echt is wat je wil, zou ik er vooral voor gaan.

Mijn vraag was inderdaad niet of ik het moest doen of niet :wink:
Maar heb gewoon de enge stap genomen en hij reageerde gewoon hetzelfde, dus is goed uitgepakken :stuck_out_tongue: Sorry voor het openen van dit topic in mijn twijfelmomentje. Hij mag dicht!