Friends with benefits?

Hoi iedereen,

Ik ben erg verliefd op een jongen en dat weet hij van mij. Laatst ben ik met hem en nog een vriend naar de bioscoop geweest en 's avonds gingen we nog met z’n drieën naar zijn kamer. Hij is niet op mij, maar opeens sleurde hij me zijn bed in en legde zijn armen om me heen en op m’n kont :hugs:. Eerlijk gezegd vond ik dit erg fijn alhoewel mijn andere vriend ernaast zat, maar hij vind me niet leuk dus heb ik het idee dat hij me gebruikt of zo. Een andere vriend appte hem en toen ging hij keihard lachen en zei dat hij “een beetje aangeschoten” was terwijl we geen druppel ophadden (hij is 13 ik 14).
Ik ben nu erg in de war en ik wil boos op hem zijn, maar ik kan niet boos op hem zijn. Ik kan hem ook niet 1, 2, 3 opeens niet meer leuk vinden.
Ik vind het niet erg dat hij me knuffelt en zo, maar het is kut als hij het wel doet, maar ook kut als hij het niet doet.
IK KAN HEM ECHT NIET VERGETEN EN BOOS OP HEM ZIJN :dry:

Wat heeft dit met friends with benefits te maken?

Ik denk dat ze zich af vraagt of hij fwb met haar wil zijn…

Ben je niet een beetje jong om aan friends with benefits te doen? :wink: Nee even serieus je moet voor jezelf beslissen wil je dat die jongen je steeds knuffelt en verder niets of wil je je niet zo laten ‘gebruiken’. Als je het zo best vind dan hoef je niks te doen.

13 en friends with benefits?