friends with benefits

Hey mensen,
Ik zit een beetje met een probleem.
Ik en een vriend hebben een tijd geleden onverwachts seks gehad. waren erover aan het praten hoe we deden als we zat waren en kwamen tot de conclusie dat we beiden wel erg zin hadden op dat moment.
Daarna hebben we een soort van afgesproken om friends with benefits te zijn.
In het begin was het raar want als we bij een van ons twee thuis waren kusten we wel regelmatig, ook als er geen seks was, en in het openbaar waren we gewoon vrienden.
Na een tijdje zei hij mij dat we misschien even een break moesten inlassen zodat we beiden terug zouden kunnen daten omdat hij merkte dat er jongens waren die wouden daten met mij.
Vond dit zelf ook een goed idee en we waren ook gewoon verder vrienden.
Nu komt er regelmatig een meisje bij zijn thuis die ik echt niet mag. Ze zegt overal dat ze een relatie heeft met deze jongen maar dit is helemaal niet zo. En zeker niet zolang zij al denkt dat ze samen zijn. Ik weet dat deze jongen heel erg trouw is in de dingen die hij doet (relatie en fwb) en dat ze dit dus allemaal verzint.
Hij zei mij een weekje geleden nadat ik had aangehaald dat ik niet meer wou daten dat we dan in principe terug friends with benefits zouden kunnen zijn maar dat we dit zouden aanzien na zijn stage hoe we het aanvoelen omdat we al een tijdje niet meer bij elkaars thuis zijn geweest.
Langs de ene kant wil ik wel maar langs de andere kant werkt dat meisje mij enorm tegen… Zou ik hem hierover aanspreken? Want dan gaat hij denken dat ik hem ook leuk vind als boyfriend material en ik weet niet eens of ik op die manier wel iets voor hem voel.

Mmm…waarom doet die jongen niets tegen dat meisje? Zou ik echt niet fijn vinden als iemand beweert een relatie met mij te hebben.

Hij kent dit meisje al redelijk lang (een jaar of 2, 3) en heeft al een paar keer erg duidelijk gemaakt dat ze geen relatie hebben.

Weet ook niet goed hoe ik dit moet aanbrengen bij hem want ik wil niet die jaloerse persoon spelen die volgens dat meisje helemaal stapel op hem is…

Uhm, ik vind het zo raar dat die jongen niet boos op haar wordt. Of nja, er niets aan doet.

Hmm… in principe, hoef je je hier niet aan te storen, toch? Jullie hebben verder toch ook niks? Behalve seks. (dat is mijn fwb beeld)

Het frustreert mij vooral dat ze hem echt probeert te claimen terwijl hij heel duidelijk niet wilt daten want we hebben nog steeds seks en praten hier ook heel duidelijk over

heb je het er al eens met dat meisje over gehad?

Ik spreek eigenlijk nooit met het meisje, ken haar ook niet persoonlijk maar wel van andere jongens…
Ze heeft dit vroeger nog al eens gedaan bij een andere jongen (ook even donker als hem) en volgens veel jongens bij mij op school gaat ze gewoon van de ene jongen naar de andere die donker genoeg voor der is…

Hoe meer ik over der hoor hoe minder zin ik heb om der eens te ontmoeten helaas

volgens mij ben je jaloers.

Dit. Dus ts is niet jaloers.

Misschien zit er ergens wel wat jaloezie bij omdat hij gewoon vriendschappelijk met haar om gaat…

Heb vandaag ook van een kennis van mij gehoord hoe ze over hem praat en dit maakte mij echt ziek. ‘Boo hier en Boo daar’ en dan van ‘hij is echt het allerbeste vriendje ever’
Die kennis zei tegen mij ‘moest ze weten wat der “boo” (zoals zij hem noemt) met een ander meisje in bed duikt zou ze het nog zielig voor jou vinden inplaats van eens goed na te denken’

Ik weet dat mijn kennis gelijk heeft en dit maakt me echt ziek, snapt ze het dan niet?
Maar ik weet ook echt niet hoe ik het hem moet aanbrengen…

Ik snap je, herken het namelijk. Mijn fwb had ook een tijdje een ander meisje bij zich lopen. Via vrienden hoorde ik dat hij met haar rotzooide, zelf weet ik niet of dit waar is. Dat was voor mij, dus ik neem het hem niet kwalijk. Maaar nu bij jou; dat meisje is tegelijkertijd met jou. Ze eist ook aandacht die jij eigenlijk verdient omdat hij jou wil toch? Dat andere meisje moet eerst weggaan. Maak hem duidelijk dat je hem wilt en dat zij daar niet bijhoort, wees eerlijk. Helemaal bij fwb, het is iets tussen een vriend en jij en daar horen geen anderen bij.

heey ik zit met een probleem…
Ik en een vriend van me doen al een tijdje aan “friends with benefits”, toen we daaraan begonnen hadden we allebei geen gevoelens. Nu zit ik al even met me zelf in de knoop, ik denk namelijk dat ik gevoelens ga krijgen… Ik zou het hem ook wel willen zeggen maar weet totaal niet hoe, zou iemand mij kunnen helpen? Of zou ik het helemaal niet zeggen? Ik wil ook niet dat onze vriendschap die we hadden en nog steeds hebben daaraan zou moeten aan stuk gaan.

Kan iemand mij aub helpen ? Het verzwijgen of het zeggen en op welke manier dan?

Je kunt beter even je eigen topic aanmaken!

Dank u om het even te zeggen, maar ik zit pas vanaf vandaag op deze site omdat ik niet wist wat ik erbij moest doen en ik best wel dringend een antwoord wil. Vandaar kan ik ook nog geen topic aanmaken .

Gewoon kopieren wat je net hebt gezegd maar dan in een nieuw topic. Als mensen zien dat het een oud topic is, reageren ze minder snel. Dus bij een nieuw topic krijg je sneller reacties.

Je kan vgm als nieuw lid niet meteen topics maken. Door die korea spam was dat nieuw toch?

Je moet het sws zeggen anders doe je jezelf alleen maar pijn. Tja ik zou gewoon als jullie met zn 2en zijn zeggen dat je gevoelens hebt en dat je wil weten hoe hij daar over denkt. Maar dat je graag vrienden zou willen blijven als hij er niks in ziet. Zoiets?

Ja idd misschien wel… maar ik heb er eerlijk gezegd ook zoveel schrik voor om het te zeggen… ik zie hem elke dag super veel en we zijn constant samen met andere personen. Als we is alleen zijn is het voor 10 minuten ofzo…

oja daar had ik even niet aan gedacht!