Friends with benefits

[b]Heyy iedereen !
IK vroeg me af wat jullie van friends with benefits vinden.
Ik was er met een vriend over aan het praten, en eigenlijk willen wij allebei seks zonder relatie.
Na een goed gesprek hebben we besloten om dit te gaan doen.
Ik vind het zelf niet raar, want ik denk dat het gewoon normaal is om seks te hebben zonder relatie.
Ik word volgende week 15 en hij is 16.
Waar ik alleen een beetje mee zit is dat we allebei nog maagd zijn.
Aan de ene kant denk ik dat ik moet wachten tot ik gewoon een relatie heb, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet heel belangrijk om te wachten op een relatie omdat ik wel gewoon klaar ben voor seks.

Ik vroeg me af wat jullie van friends with benefits vinden en hoor graag jullie mening.

Groetjes ! :wink:[/b]

Dom.

Ik ben zelf een tijdje FWB geweest met een vriend van me. Was altijd heel erg leuk, en werkte voor ons prima. Als je denkt dat het kan, kun je het gewoon doen. :wink:

Ik zou gwn wachten tot je een leuke jongen ontmoet. Friends with benefits vind ik normaler als je al wat ervaring hebt niet als je beiden nog maagd bent.

Ik heb niks tegen een fwb relatie, maar ik zou je niet laten ontmaagden door een gewone vriend. Ik vind dat je eerste keer toch moet zijn met iemand van wie je houdt, die van jou houdt en bij wie je je voor 100% op je gemak voelt.
Daarna zijn fwb relaties helemaal prima, maar voor je eerste keer/eerste paar keren zou ik toch wachten op iemand die wat meer speciaal is.

+

Seks zonder liefde lijkt me weinig aan.

Ik vind je te jong en zeker geen goed idee als je maagd bent omdat je eerste toch een andere indruk achter laat. Ik zou niet terug willen kijken naar mijn ontmaagding als ik slechts een fuckbuddy was.

Ook snap ik niet hoe je zo sterk kan verlangen naar sex en dus een FWB wilt voordat je het ooit hebt gedaan. Alleen omdat je er klaar voor bent betekent niet dat het de juiste tijd is om sex te hebben.

Je moet het zelf weten, maar dit is wat ik er van vind.

Ik denk dat je onderschat wat voor consequenties dit zal hebben

Fwb is iets voor oudere mensen vind ik :’) Niet voor pubertjes die net met seks beginnen.

Als je nou 20 was ofzo had ik het wel oke gevonden, maar friends with benefits als je 14 bent en maagd?!

Dit inderdaad. Ik zou er nog eens heel goed over nadenken. Begin niet te snel met seks, dat is nergens voor nodig en zeker niet op je 14e.

Dit. Als je nog maagd bent, kun je echt niet bepalen of je seks los kan zien van liefde. Het lijkt mij absoluut geen slim plan in jouw situatie, maar het blijft natuurlijk je eigen keuze.

Je moet jezelf de vraag stellen: waarom wil ik dit?

Omdat je seks wil ervaren, omdat je geen maagd meer wil zijn, zodat je kan opscheppen tegen over je vriendinnen, om alvast ervaring te hebben, omdat je je friend stiekem leuk vind, etc?

Het antwoord waar je op uit komt zegt heel veel en dan moet je de afweging maken of de reden het waard is om je eerste keer te delen met iemand die het niet met je doet vanwege liefde, maar vanwege een belangstelling en verlangen naar seks.

Je hebt nog zoveel tijd om een jongen te leren kennen die de liefde met je wil bedrijven, ipv gewoon neuken. Die je de romantische eerste keer geeft die je je had voorgesteld, in plaats van dat je straks een ongemakkelijke eerste keer hebt, schaamtevol je kleding weer aantrekt en je vriend vervolgens niet meer recht in de ogen kan kijken.

Meis, het is jouw keuze, je hebt nog een heel leven voor je. Denk goed na!