Hey meiden,
Ik heb … naja ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar gewoon een klein probleempje? Ik weet niet echt, maar goed ik leg het even uit.
Ik heb in de zomervakantie gewoon in de buurt van waar ik woon een hele leuke jongen ontmoet. Zelf ben ik niet een type die heel snel verliefd wordt of dat iemand mij leuk vindt. Uiteindelijk, nadat ik hem 2/3 x heb afgewezen realiseerde ik me ineens heel goed dat ik hem hartstikke leuk vondt. Gelukkig gaf hij me nog een kans, vond hij me nogsteeds leuk en kregen we wat. Ik was toen 14 en hij 16. We hadden wat, voor maar 3,5 maand. Maar ik ben wel voor 't eerst met 'm verder geweest en we hebben elkaar ook ontmaagd. Toen hij het uitmaaktte was ik ook echt gewoon kapot.
Maar in ieder geval, na een paar weken amper hebben gepraat, maar wel gewoon heel soms weer bellen en dingen vragen over onze relatie, praatte ik ineens weer na een feestje waar hij was. Ik was dronken en tijdens het uitgaan had hij me heel erg geholpen. Het was zijn verjaardag en ik had hem wel gefeliciteerd, maar in ieder geval, hij heeft zijn hele verjaardag verspilt aan mij helpen. Toen had ik al zoiets van, oke hij geeft echt om mij, nogsteeds.
De dag daarna is er heel veel gebeurt, ik was mishandelt en heb daarbij een hersenschudding opgelopen. Hij heeft me helemaal verzorgt en ik bleef ook slapen bij hem, zonder dat er iets gebeurde.
Na die tijd was ie nog een keer langs gekomen met rozen op ziekenbezoek, en dit weekend ging ik even langs hem want hij was toch alleen thuis. Ondertussen belde ik alweer elke avond ongeveer 3 kwartier met hem. In iedergeval, toen ik bij hem was, was het eerst beetje, naja ongemakkelijk toch wel, maar na een tijdje zoende we weer, en ging het steeds verder. Toen heb ik weer seks met hem gehad. Daarna was het heel awkward. We moesten beslissingen maken over of we het opnieuw probeerde of Friends with benefits. We hebben uiteindelijk voor het laatste gekozen, omdat we het proberen. Omdat we niet weten eigenlijk of een relatie wel gaat werken. Daarna hebben we nog een keer seks gehad en ik lag de hele avond in zijn arme en we gaven elkaar kusjes enzo.
We vertellen aan niemand dat we dit zijn, want het is best vreemd, ondertussen ben ik 15 en hij 17, nou welk meisje van 15 heeft nou zoiets?
Mijn vraag aan jullie is, is dit raar? Want ja, tuurlijk, we gebruiken elkaar terwijl we het van elkaar weten, maar beide weten we wel dat het niet zonder gevoelens is. We hebben allebei gevoelens voor elkaar en dit is ook om het uit te proberen. Hij zei nog, al wilt de een veranderen van plannen kunnen we het er gewoon over hebben. Maar wat vinden jullie? Raar ? Of kan het opzich wel gewoon?
Alvast bedankt voor jullie hulp !