Friends with benefits

Hey meiden,

Ik heb … naja ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar gewoon een klein probleempje? Ik weet niet echt, maar goed ik leg het even uit.

Ik heb in de zomervakantie gewoon in de buurt van waar ik woon een hele leuke jongen ontmoet. Zelf ben ik niet een type die heel snel verliefd wordt of dat iemand mij leuk vindt. Uiteindelijk, nadat ik hem 2/3 x heb afgewezen realiseerde ik me ineens heel goed dat ik hem hartstikke leuk vondt. Gelukkig gaf hij me nog een kans, vond hij me nogsteeds leuk en kregen we wat. Ik was toen 14 en hij 16. We hadden wat, voor maar 3,5 maand. Maar ik ben wel voor 't eerst met 'm verder geweest en we hebben elkaar ook ontmaagd. Toen hij het uitmaaktte was ik ook echt gewoon kapot.

Maar in ieder geval, na een paar weken amper hebben gepraat, maar wel gewoon heel soms weer bellen en dingen vragen over onze relatie, praatte ik ineens weer na een feestje waar hij was. Ik was dronken en tijdens het uitgaan had hij me heel erg geholpen. Het was zijn verjaardag en ik had hem wel gefeliciteerd, maar in ieder geval, hij heeft zijn hele verjaardag verspilt aan mij helpen. Toen had ik al zoiets van, oke hij geeft echt om mij, nogsteeds.
De dag daarna is er heel veel gebeurt, ik was mishandelt en heb daarbij een hersenschudding opgelopen. Hij heeft me helemaal verzorgt en ik bleef ook slapen bij hem, zonder dat er iets gebeurde.

Na die tijd was ie nog een keer langs gekomen met rozen op ziekenbezoek, en dit weekend ging ik even langs hem want hij was toch alleen thuis. Ondertussen belde ik alweer elke avond ongeveer 3 kwartier met hem. In iedergeval, toen ik bij hem was, was het eerst beetje, naja ongemakkelijk toch wel, maar na een tijdje zoende we weer, en ging het steeds verder. Toen heb ik weer seks met hem gehad. Daarna was het heel awkward. We moesten beslissingen maken over of we het opnieuw probeerde of Friends with benefits. We hebben uiteindelijk voor het laatste gekozen, omdat we het proberen. Omdat we niet weten eigenlijk of een relatie wel gaat werken. Daarna hebben we nog een keer seks gehad en ik lag de hele avond in zijn arme en we gaven elkaar kusjes enzo.

We vertellen aan niemand dat we dit zijn, want het is best vreemd, ondertussen ben ik 15 en hij 17, nou welk meisje van 15 heeft nou zoiets?

Mijn vraag aan jullie is, is dit raar? Want ja, tuurlijk, we gebruiken elkaar terwijl we het van elkaar weten, maar beide weten we wel dat het niet zonder gevoelens is. We hebben allebei gevoelens voor elkaar en dit is ook om het uit te proberen. Hij zei nog, al wilt de een veranderen van plannen kunnen we het er gewoon over hebben. Maar wat vinden jullie? Raar ? Of kan het opzich wel gewoon?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

het kan opzich wel gewoon maar friends with bennefits is zonder gevoelens. Je mag dan infeite tussendoor nog doen waar je zin in hebt met een ander, en dat gaat niet met gevoelens erbij. Ik zou hhet juist andersom doen, eerst de relatie nog een kans geven en als dat niet werkt overstappen naar dit

Ik denk dat als jullie er beide geen probleem mee hebben, het gewoon kan.

Ik zou het niet doen als ik jou was, zeker niet als een van jullie nog gevoelens heeft voor de ander (wat ik wel opmaak uit het verhaal). En daarbij vind ik 15 ook te jong voor een Friend with Benefits. Als jullie allebei nog gevoelens hebben, waarom dan niet gewoon opnieuw een relatie proberen? Niet geschoten is altijd mis.

Friends met benefits zijn terwijl je nog wat voelt voor die persoon is echt jezelf voor de gek houden en het allemaal nog duizend keer ingewikkelder maken, neem dat maar van mij aan

Ja, we voelen beide nog wat voor elkaar. Hij zegt, uiteindelijk gaat één van ons de ander pijn doen en dat wilt ie niet. Hij gaat er dus al vanuit dat het uit gaat, slecht maargoed.
Ik weet zelf namelijk ook niet of een relatie gaat werken, maar denken jullie dat hieruit misschien wel opnieuw een nieuwe relatie kan komen? Of denken jullie dat het hiermee gewoon echt klaar is?

Ik denk dat jullie er vanzelf achter komen of je je relatie nog een kans wilt geven of dat het alleen voor de seks zal zijn… Ik denk dat het belangrijk is om wel met elkaar te blijven communiceren zodat je van beide kanten weet hoe het ervoor staat…

Nouja friends with benefits is zonder gevoelens toch? Het gaat wel problemen opleveren als een van beide gevoelens heeft en het is niet wederzijds…

Oh en trouwens, waarom zegt hij dat het dan mis zou gaan? Jullie bellen elkaar weer en hij heeft je verzorgd enzo? waarom doet ie dat dan allemaal wel

Ik heb juist hetzelfde en ik ben er (sinds deze week) mee gestopt. Ik kwelde mezelf, hij kwelde zichzelf en het was gewoon niet goed. Een relatie kon niet bij ons dus dan is het maar niks. Pijnlijk maar geloof me, gevoelens hebben maar ook weten dat hij mag doen wat hij wil met wie hij wil is zelfkwelling en dat deed mij nog veel meer pijn.

Ik denk niet dat het werkt als jullie allebei gevoelens voor elkaar hebben. Ik bedoel, hoe ga jij je nu voelen als hij met een ander meisje zoent/seks heeft? Het zou mogen, jullie hebben geen relatie.

Nou ik vind het dus niet kunnen. Jullie hebben nog wel gevoelens voor elkaar en hij is duidelijk bang.
Je bent 15…Vind het ook daarom niet kunnen.

Lief van hem dat hij je zo helpt. Maar ik zou stoppen met die seks. En door gaan met jullie leven. Ik weet niet of jij hem nog leuk vind? Maar serieus het is wel door een reden uit gegaan en om met diegene intiem te blijven vind ik niet goed. Want die gevoelens zijn nog niet weg.

En ookal waren ze compleet weg zou ik het alsnog niet goed vinden.

Ja dat is dus wat ik zelf ook niet begrijp… Het is ook alsof we weer een relatie hebben, maar dat een ’ open relatie ’ . Zo zeiden we het ook, we zeiden van; Ja in principe, friends with benefits, maar met gevoelens voor elkaar, eigenlijk gewoon een open relatie.

En hij zei dat hij 't ook kut zou vinden al zou ik voor z’n neus met een andere jongen gaan en dat hij dat ook niet bij mij zou doen al ziet ie een leuk meisje of iets. Maar we hoeven ons dus niet in te houden op een feest. Gewoon echt een open relatie.

Pffff, misschien komt een gewone relatie er nog is van… Ergens hoop ik het wel, alhoewel ik niet weet of het gaat werken… Maar we zien wel, heeft tijd nodig.

Maar bedankt meiden!

En waarom is het die eerste keer uitgegaan? Want ik begrijp niet goed waar het probleem ligt om opnieuw een relatie te beginnen als jullie het allebei niet graag zouden hebben als er een met een ander zou beginnen…

Iemand met 15 die FWB heeft vind ik … Tja

Ik vind het wel een beetje raar ja, omdat je zo jong bent en omdat het niet zonder gevoel is. Als je hier niet mee stopt vrees ik dat we over een tijdje een topic van je kunnen lezen waarin je hart gebroken is. Maar goed, dit is slechts mijn mening. Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk. Ik vind 15 al best jong voor seks, laat staan voor seks buiten een relatie.

dit. vroeg of laat krijg je er spijt van.

Die reden was niet echt een reden… Dat heeft hij zelf achteraf ook gezegt. Zijn gevoel voor mij al was ik niet bij hem, was niet meer zo sterk. Oftewel, ik moest de laatste weken van onze relatie steeds het gesprek beginnen en hij was ook niet echt iemand die leuk reageerde, heel kortaf enzo terwijl we daarvoor altijd lange gesprekken hadden, maar hij zei, al was je bij me voelde ik me weer helemaal verliefd en realiseerde ik me dat je perfect voor me was. Hij heeft achteraf meerdere keren gezegt dat het eigenlijk geen rede was… maargoed

En met een nieuwe relatie zegt hij, van de een gaat de ander pijn doen, en dat wil ik niet nog een keer… Aangezie we met veel tranen uit elkaar gingen.

Hij is dus bang dat we elkaar pijn gaan doen…

Friends with benefits is niet handig als je verliefd op de ander bent… Let him go!

Daar zit echt geen logica achter… Ik denk dat het gewoon smoesjes zijn. Dat hij niet verliefd is maar wel seks wil.